  • 1. Data: 2011-10-10 07:37:52
    Temat: najlepsze zimówki - jakie?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    pytania mam w zasadzie dwa:
    pomijając aspekt wczesnej (przy pierwszym śniegu) wymiany opon na zimowe,
    taniej będzie kupić zimówki teraz czy po pierwszym śniegu (wiem że wtedy
    będzie dłuższe oczekiwanie ale czy wzrosnąceny bo większy popyt, czy
    naściągają tego dużo i będą bić się kto da taniej :) jak to zwykle było?
    Drugie pytanie: jakie są najlepsze opony zimowe (moje wymagania trzymanie na
    mokrym, klejenie się do śniegu, jazda po lodzie ;) stwierdziłem że wrzucę do
    siebie 15" bo to jednak spora oszczędność w stosunku do 16", dzięki temu
    mogę kupić najlepsze opony jakie są, pytanie tylko jakie? Jeździłem na Fulda
    Montero 2 i byłem bardzo zadowolony, ale może ktoś ma jakieś inne odczucia?

    Lukasz

  • 2. Data: 2011-10-10 08:02:24
    Temat: Re: najlepsze zimówki - jakie?
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Drugie pytanie: jakie są najlepsze opony zimowe (moje wymagania
    > trzymanie na mokrym, klejenie się do śniegu, jazda po lodzie ;)

    Po moich doświadczeniach z Goodyear Ultragrip 7+. stawiam, że najlepsze
    to będą nowe Ultragrip 8.

  • 3. Data: 2011-10-10 08:29:46
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.10.2011 08:02, omega_fan pisze:

    > Po moich doświadczeniach z Goodyear Ultragrip 7+. stawiam, że najlepsze
    > to będą nowe Ultragrip 8.

    Jesli beda rownie dobre co 7+, to potwierdzam. 7+ sa niesamowite.

  • 4. Data: 2011-10-10 09:35:28
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 10 Paź, 07:37, "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    wrote:
    > Witam,
    > pytania mam w zasadzie dwa:
    > pomijaj c aspekt wczesnej (przy pierwszym niegu) wymiany opon na zimowe,
    > taniej b dzie kupi zim wki teraz czy po pierwszym niegu (wiem e wtedy
    > b dzie d u sze oczekiwanie ale czy wzrosn ceny bo wi kszy popyt, czy
    > na ci gaj tego du o i b d bi si kto da taniej :) jak to zwykle by o?

    Taniej to już było w tym roku :) Jeśli dobrze liczę - póki co były 4 x
    zmiany cenników/pkt rabatowych opon zimowych poczynając od 08 -
    ostatnia zmiana od 01.10, wszystko w górę oczywiście. Jak ktoś ma
    zapasy z lipca to może sprzedawać po "starych cenach". Jak spadnie
    śnieg to duża szansa (jak w roku ubiegłym), że opon będzie dodatkowo
    brakować.
    pzdr

  • 5. Data: 2011-10-10 11:59:02
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Ubieglej zimy zakupilem Uniroyal MS Plus66 w rozmiarze 195x65 R15 i
    bylem z nich baaardzo zadowolony pod wzgledem trakcji i przyczepnosci.
    Za komplet placilem wowczas 750zl z przesylka - zamawialem jakos w
    listopadzie. Rozwazalem tez proponowane tutaj GoodYear'y, ale finalnie
    zakupu nie zaluje.

    Pozdrawiam,
    Emil.

    GG: 5767314
    http://otomoto.pl/index.php?sect=edit
    http://allegro.pl/uniroyal-ms-plus6-175x65-r14-nowe-
    i1865067898.html

  • 6. Data: 2011-10-10 12:32:27
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-10-10 08:29, neoniusz pisze:

    > Jesli beda rownie dobre co 7+, to potwierdzam. 7+ sa niesamowite.

    Zależy do czego. UG7 są rewelacyjnie w typowym dla nizin klimacie
    zimowym czyli chlapa, błoto, mokry i suchy asfalt. Dają radę po śniegu
    ale wcale nie lepiej niż niektóre tańsze zimówki.

    Siły uciagu nie mierzyłem po między UG7 a Kleberami HP2 które miałem
    wcześniej, ale z czysto subiektywnego punktu widzenia UG zdecydowanie
    lepiej sprawowały się na suchych/mokrych asfaltach niż Klebery ale na
    śniegu w nie było lepiej. Dlatego dla osób które jeżdżą po górach albo
    bardziej sobie cenią zdolność do wykopywania się zaspy czy tez podjazdu
    pod ośnieżoną górę lepszym rozwiązaniem będą inne opony np Nokian D3
    albo A3.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 7. Data: 2011-10-10 12:51:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >(wiem że wtedy będzie dłuższe oczekiwanie ale czy wzrosnąceny bo
    >większy popyt, czy naściągają tego dużo i będą bić się kto da taniej

    Watpie zeby po pierwszym sniegu bylo taniej, klienci gonia, terminy
    tygodniowe, to po co obnizac.
    W lutym pewnie ceny spadna :-)

    Natomiast czy teraz mozna liczyc na jakis upust przedsezonowy to nie
    wiem ..

    J.

  • 8. Data: 2011-10-10 16:34:58
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > bardziej sobie cenią zdolność do wykopywania się zaspy czy tez podjazdu
    > pod ośnieżoną górę lepszym rozwiązaniem będą inne opony np Nokian D3 albo

    Dokładnie, zależy gdzie.
    Kupiłem UNIROYAL MS plus 66, które to dość wysoko w rankingach stały i co...
    ano fajne na nizinną zimę. U mnie lepiej spisywały się jednak SAVA Eskimo S3

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2011-10-10 17:42:51
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Jesli beda rownie dobre co 7+, to potwierdzam. 7+ sa niesamowite.

    Witam,
    Zalezy do czego te opony. Jak trasa bez sniegu to tak, sa bdb. Mialem UG7+,
    ale teraz do nowego auta kupilem Dunlopy 3D - mialem dosyc problemow z
    wyjechaniem z parkingu.
    Zobaczymy jak beda sie sprawowac 3D.
    Pzdr
    Adam

  • 10. Data: 2011-10-10 20:21:12
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-10, koziel <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Za komplet placilem wowczas 750zl z przesylka - zamawialem jakos w
    > listopadzie. Rozwazalem tez proponowane tutaj GoodYear'y, ale finalnie

    Ja ubiegłej zimy kupiłem dokładnie takie same opony (ale przez
    wulkanizatora) i z wymianą zapłaciłem 1040pln (DC). W grudniu, pomiędzy
    dziesiatym, a piętnastym. Również jestem z nich zadowolony.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski