    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: najlepsze zimówki - jakie?
    Date: Mon, 10 Oct 2011 12:32:27 +0200

    W dniu 2011-10-10 08:29, neoniusz pisze:

    > Jesli beda rownie dobre co 7+, to potwierdzam. 7+ sa niesamowite.

    Zależy do czego. UG7 są rewelacyjnie w typowym dla nizin klimacie
    zimowym czyli chlapa, błoto, mokry i suchy asfalt. Dają radę po śniegu
    ale wcale nie lepiej niż niektóre tańsze zimówki.

    Siły uciagu nie mierzyłem po między UG7 a Kleberami HP2 które miałem
    wcześniej, ale z czysto subiektywnego punktu widzenia UG zdecydowanie
    lepiej sprawowały się na suchych/mokrych asfaltach niż Klebery ale na
    śniegu w nie było lepiej. Dlatego dla osób które jeżdżą po górach albo
    bardziej sobie cenią zdolność do wykopywania się zaspy czy tez podjazdu
    pod ośnieżoną górę lepszym rozwiązaniem będą inne opony np Nokian D3
    albo A3.

    Pozdrawiam
    Rafał