  • 11. Data: 2011-10-10 20:23:07
    Temat: Re: najlepsze zimówki - jakie?
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 10 Paź, 16:34, "Irokez" <n...@e...pl> wrote:

    > Kupiłem UNIROYAL MS plus 66, które to dość wysoko w rankingach stały i co...
    > ano fajne na nizinną zimę.
    >
    > Pozdrawiam.
    > Irokez

    a u mnie poprzedniej zimy spisywaly sie znakomicie - zarowno w kopnym
    sniegu jak i oblodzonej nawierzchni. Testowane na dwoch autach - jedno
    to byla Laguna 2.0 16V a drugie A4 Quattro (tak wiem, tutaj naped tez
    zrobil swoje). W tym roku beda jezdzily na A4 bez Quattro - ale nowsze
    model z ESP i zobaczymy, jak sie beda sprawowaly.

    Takze potwierdza sie chyba stare powiedzenie, ze ilu uzytkownikow tyle
    opinii ;-)

    Pozdrawiam,
    Emil.

    GG: 5767314
    http://otomoto.pl/index.php?sect=edit
    http://allegro.pl/uniroyal-ms-plus6-175x65-r14-nowe-
    i1865067898.html

  • 12. Data: 2011-10-10 20:27:12
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 10 Paź, 20:21, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    > Ja ubiegłej zimy kupiłem dokładnie takie same opony (ale przez
    > wulkanizatora) i z wymianą zapłaciłem 1040pln (DC). W grudniu, pomiędzy
    > dziesiatym, a piętnastym. Również jestem z nich zadowolony.
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    Ja zamawialem ze stronki opony.com. Wymiany i wywazania tutaj nie
    licze, ale w moich rejonach to koszt +/- 50zl.

  • 13. Data: 2011-10-10 21:17:11
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 10/10/2011 05:42 PM, adam wrote:

    > Witam,
    > Zalezy do czego te opony. Jak trasa bez sniegu to tak, sa bdb. Mialem
    > UG7+, ale teraz do nowego auta kupilem Dunlopy 3D - mialem dosyc
    > problemow z wyjechaniem z parkingu.

    Ja tam nie wiem, ale nie było takiego śniegu zeszłej i poprzedniej zimy
    (a nawaliło że szok) który by zatrzymał auto na UG7+.

  • 14. Data: 2011-10-10 21:27:15
    Od: "Marcin" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:j6u0bs$1a$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > taniej będzie kupić zimówki teraz czy po pierwszym śniegu (wiem że wtedy
    > będzie dłuższe oczekiwanie ale czy wzrosnąceny bo większy popyt, czy
    > naściągają tego dużo i będą bić się kto da taniej :) jak to zwykle było?
    > Drugie pytanie: jakie są najlepsze opony zimowe (moje wymagania trzymanie
    > na mokrym, klejenie się do śniegu, jazda po lodzie ;) stwierdziłem że
    > wrzucę do siebie 15" bo to jednak spora oszczędność w stosunku do 16",
    > dzięki temu mogę kupić najlepsze opony jakie są, pytanie tylko jakie?
    > Jeździłem na Fulda Montero 2 i byłem bardzo zadowolony, ale może ktoś ma

    co do cen to wiele osób sie mocno zdziwi .opon w pewnych wymiarach już
    brakuje a ceny poszybowały w kosmos ....

  • 15. Data: 2011-10-11 00:27:09
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-10, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:

    > Ja ubiegłej zimy kupiłem dokładnie takie same opony (ale przez
    > wulkanizatora) i z wymianą zapłaciłem 1040pln (DC). W grudniu, pomiędzy
    > dziesiatym, a piętnastym. Również jestem z nich zadowolony.

    Zapomniałem dodać: miałem duże problemy, żeby kupić wybrane przeze mnie
    opony, wszędzie było "już nie ma" i tym podobne.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2011-10-11 00:27:47
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-10, koziel <k...@w...pl> wrote:

    > Ja zamawialem ze stronki opony.com. Wymiany i wywazania tutaj nie
    > licze, ale w moich rejonach to koszt +/- 50zl.

    Jak ja kupowałem, to tam już nie mieli tych opon.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 17. Data: 2011-10-11 00:35:43
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 11 Paź, 00:27, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    > Jak ja kupowałem, to tam już nie mieli tych opon.
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    Finalnie i tak kupiles, a ze nieco drozej... hmmm, no coz - w sumie w
    ubieglym roku to jak dobrze pamietam, pelnia sezonu juz byla ;-)

  • 18. Data: 2011-10-11 01:01:14
    Od: "made myself" <m...@W...gazeta.pl>

    adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > ale teraz do nowego auta kupilem Dunlopy 3D - mialem dosyc problemow z

    Jakbym o innych oponach czytał. Nowe UG7+ wyjeżdżały z takich zasp, że jedynym
    zmartwieniem był prześwit i czy się nie zapadłem po podwozie. Wyjeżdżałem
    z garażu pod lekką górkę bez odśnieżania podjazdu. W przypadku Michelinów
    Alpin A3, które moim zdaniem też są przyzwoitymi zimówkami, mogłem o tym
    zapomnieć, tzn. raz się udało, raz nie.

    Na ten sezon też kupiłem Dunlopy, przesiadłem się do tylnonapędówki, niestety
    M3. 3D w poszukiwanym przeze mnie rozmiarze nie było. Ponoć to, co sprawdza
    się w przednionapędówce nie zawsze działa przy napędzie z tyłu. Trochę
    przekonało mnie to, że ponoć BMW montuje te gumy fabrycznie do 3ek i 5ek.

    Pzdr,
    made_myself

  • 19. Data: 2011-10-11 08:19:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-10, koziel <k...@w...pl> wrote:

    > Finalnie i tak kupiles, a ze nieco drozej... hmmm, no coz - w sumie w
    > ubieglym roku to jak dobrze pamietam, pelnia sezonu juz byla ;-)

    No właśnie nie, już było po sezonie :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 20. Data: 2011-10-11 11:34:32
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-10-10 07:37, Lukasz pisze:
    >Jeździłem na Fulda Montero 2 i byłem bardzo
    > zadowolony, ale może ktoś ma jakieś inne odczucia?

    Skoro byłeś bardzo zadowolony to kup drugi raz wersję 3 tych opon.
    Te opony są dobre na śniegu i całkowicie beznadziejne na suchym czy
    mokrym asfalcie. Skoro te ostatnie elementy są dla Ciebie mniej znaczące
    to znaczy że UG8 nie są dla Ciebie - zawiedziesz się na nich bo gorzej
    niż te Fuldy będą sprawować się na ośnieżonych drogach.

    Pozdrawiam
    Rafał