  • Data: 2008-01-07 01:23:56
    Temat: Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gotar <g...@o...pl> writes:

    > Ta oferta była skierowana do osób NIEbędących klientami jednej
    > konkurencyjnej sieci (ot, zrobiliśmy im grzeczność). Z przyczyn
    > oczywistych tego napisać nie mogliśmy; oczywiście zawsze klientem
    > konkurencji można było przestać być ;) ale mimo to nie chcieliśmy.

    No coz, mieliscie wybor, nie ma obowiazku skladania ofert. Wazne jest
    tez niestety slowo pisane.
    To to jeszcze akurat minimalny problem, bywaja ciekawsze (tego typu).

    > Są też inne przypadki - przychodzi do nas człowiek, o którym wiemy, iż
    > nie wywiązywał się z płatności wobec poprzedniego dostawcy (albo
    > gdziekolwiek, co można sobie w KRD sprawdzić). Wolno mi wprowadzić do
    > jego umowy zapis, że płatności muszą być regulowane z góry w miesiącu
    > POPRZEDNIM (czyli za grudzień w listopadzie)?

    Operatorzy komorkowi stosuja kaucje, mozna to traktowac jako swojego
    rodzaju wyrocznie co wolno a czego nie wolno (w praktyce, teoria moze
    byc odmienna).
    --
    Krzysztof Halasa