  • Data: 2008-01-07 06:26:51
    Temat: Re: najdłuższy wątek - Streżyńska w GW - moja proba podsumowania
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Sznajder wrote:

    > To może mieć efekt taki, że operatorów z jedynym klientem - sobą -
    > będą miliony. W końcu operatorem zostać trudno nie jest.

    no to co ?

    kazdy klient chce miec usluge uruchomiona w dajacym sie przewidziec
    czasie, a jesli milosciwie nam panujacy operator robi trudnosci to
    powinna pojawic sie mozliwosc odbioru wlasnym sprzetem z ustalonego
    przynajmiej jednego punktu na terenie gminy, w koncu jesli jestem
    operatorem to nie bedzie to dla mnie jakims problemem

    a czemu na terenie gminy ?

    jesli dzialam na terenie danej gminy i tak mam wpisane to powinienem na
    terenie tej gminy rzeczywiscie dzialac i posiadac tam swoja infrastrukture.
    przy okazji skonczyloby sie wpisywanie w zezwoleniach bzdur w stylu
    "caly kraj". dzialam w danym miejscu to wpisuje tam gdzie dzialam nie
    zas tam gdzie chcialbym dzialac chcac budowac drugie TPSA

    > Chyba, że "operatorstwo" definiujesz w kategoriach ">750 Mb ruchu do
    > TP".

    ja nie definiuje, operatorem jest ten ktory zostal zarejestrowany w UKE,
    koniec kropka

    futszaK