eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipnajdłuższy wątek - Streżyńska w GWRe: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!news.quarto.pl!not
    -for-mail
    From: gotar <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW
    Date: Sat, 5 Jan 2008 12:53:02 +0100
    Organization: -
    Lines: 31
    Message-ID: <s...@p...polanet.pl>
    References: <flm7ev$go$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...polanet.pl>
    <flmev1$mic$1@news.lublin.pl>
    <s...@p...polanet.pl>
    <flmult$aqm$1@news.lublin.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pepin.polanet.pl 1199533982 23327 127.0.0.1 (5 Jan 2008 11:53:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@q...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jan 2008 11:53:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:84713
    [ ukryj nagłówki ]

    Grzegorz Staniak <g...@w...pl> wrote:

    > chodzi bardziej ogólnie, o ograniczenie możliwości racjonalnego wyboru
    > przez klienta,

    A czy nie wspomniałem o braku odniesienia usługi X do usługi Y?
    Wspominałem. A jedynym parametrem, jaki przeciętny klient rozumie, a w
    zasadzie wydaje mu się, że rozumie, jest prędkość.

    > a p. 1 nie jest żadnym rozwiązaniem, bo konkurencja właśnie
    > jest zagrożona - nie przez monopole i długoterminowe umowy, ale ww. brak
    > wyboru -

    A czym jest spowodowany brak wyboru, jak nie 3-letnimi lojalkami? Gdyby
    umowę rozwiązywałoby się w ciągu tygodnia, to konsument miałby pełne
    prawo wyboru - nie podoba mu się DSL od TPSA, idzie do UPC. Nadal
    działa niezadowalająco - zmienia na Netię. Netia nie umie go podłączyć
    w tydzień, to idzie do lokalnego operatora sieci osiedlowej.

    > więc sama niczego nie rozwiąże. Przedstawiając podsumowanie
    > przekłamałeś jedno ze stanowisk.

    Nie - wiele osób pisało o tym, że usługa działająca na początku dobrze,
    po pewnym czasie klęka, a klient nie może rozwiązać umowy, bo musiałby
    zapłacić kupę kasy jako odszkodowanie, wyrównując jeszcze promocję do
    normalnego abonamentu; absurdalne koszty, wyższe często niż kwota
    pozostała do zapłacenia do końca trwania umowy.

    --
    Tomek http://tccs.sourceforge.net/
    http://pld-linux.org/ http://vfmg.sourceforge.net/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: