  • 1. Data: 2010-10-05 11:50:19
    Temat: nagrywanie na tvp 1
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Nagrałem sobie (ariva100e) "ranczo" w niedzielę.
    Przerobiłem ts-toolsem na .ts, potem pvastrumento na mpega i ze zdziwieniem
    zobaczyłem 3 pliki mpeg.
    Dlaczego akurat 3 ? Okazało się, że pierwszy to reklamy przed filmem, drugi
    film, trzeci reklamy po filmie.... I to idealnie "wycięte".
    Takiego fuksa miałem czy coś jest na rzeczy?

    pitpull

  • 2. Data: 2010-10-05 12:13:19
    Temat: Re: nagrywanie na tvp 1
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 13:50:19 +0200, pitpull napisał(a):

> [...]
    > film, trzeci reklamy po filmie.... I to idealnie "wycięte".
    > Takiego fuksa miałem czy coś jest na rzeczy?

    Są programy które potrafią wycinać reklamy po obecności (lub nie) loga
    stacji w obrazie. Może ten też tak potrafi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-10-05 12:55:36
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    > Są programy które potrafią wycinać reklamy po obecności (lub nie) loga
    > stacji w obrazie. Może ten też tak potrafi.

    Nie - to na 100% nie to. W każdym razie z "Pociągiem do życia" nie
    zadziałało tak.
    Poza tym - skąd on by miał znac aktualne logo TVP 1 ?

    pitpull

  • 4. Data: 2010-10-05 13:02:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 14:55:36 +0200, pitpull napisał(a):

    > Nie - to na 100% nie to. W każdym razie z "Pociągiem do życia" nie
    > zadziałało tak.
    > Poza tym - skąd on by miał znac aktualne logo TVP 1 ?

    jedyny element ekranu który sie nie zmienia przez dłuższy czas

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-10-06 07:25:01
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    > jedyny element ekranu który sie nie zmienia przez dłuższy czas

    Nagrałem wczoraj misję specjalną .... Nie wycięło reklam.
    Da się jakieś informacje wyciągnąć na ten temat z DVR / TS ?

    pitpull

  • 6. Data: 2010-10-06 16:12:54
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Użytkownik "pitpull" <p...@p...com> napisał w
    wiadomości news:4cab1121$0$22802$65785112@news.neostrada.pl

> [...]
    >film, trzeci reklamy po filmie.... I to idealnie "wycięte".
    >Takiego fuksa miałem czy coś jest na rzeczy?

    Moze po prostu w strumieniu ktory nagrales rekalmy mialy inny znacznik
    aspektu niz film i po tych zabiegach program podzielil je wydzielajac
    jednakowe empegi.

  • 7. Data: 2010-10-06 18:04:34
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Użytkownik "Tmek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Moze po prostu w strumieniu ktory nagrales rekalmy mialy inny znacznik
    > aspektu niz film i po tych zabiegach program podzielil je wydzielajac

    Bingo - a już miałem nadzieję... :(

    W logach PVAStrumento poza kupą alertów:

    Stream info for
    E:\Ranczo Wilkowyj.ts

    Found 1 video stream.
    Found 1 MPEG audio stream.

    VIDEO #1, PID 0xa6
    Resolution 704 x 576 (cropped D1)
    Aspect ratio is 4:3
    Frame rate 25.00 fps
    Nominal bitrate 15000000 bps
    VBV size 224 kB
    First PTS: 15:45:21.831

    MPEG AUDIO #1, PID 0x68
    MPEG1, Layer 2
    stereo, sampled at 48.0 kHz.
    Bitrate 192 kbps
    Each frame contains 24.0 ms audio (576 bytes)
    First PTS: 15:45:20.061

    (...)***********************************************

    ALERT> PTS jump in video
    Closing starting GOP.
    Aiming for sync at 15:47:13.677
    Streamstart seems to be in (reasonable) sync:
    Video 1 starts at 15:47:13.671
    Audio 1 starts at 15:47:13.677

    Video Format changed at 15:48:38.551
    Splitting output.
    Last fileset:
    58556966 total bytes read
    Video 1: 4662 frames, 00:03:06.480
    Audio 1: 7772 frames, 00:03:06.528

    Sync estimate at EOF:
    MPEG Audio #1 : sync

    Video statistics
    ================
    GOP length (min/avg/max):
    1 / 35 / 66 [frames]
    15054 / 415916 / 975202 [Bytes]
    GOP bitrate (min/avg/max):
    554 / 2458 / 5834 [kbps]

    NEW VIDEO FORMAT
    Resolution 704 x 576 (cropped D1)
    Aspect ratio is 16:9
    Frame rate 25.00 fps
    Nominal bitrate 15000000 bps
    VBV size 224 kB
    First PTS: 15:48:38.551

    Closing starting GOP.
    Aiming for sync at 15:48:38.565
    Cutting video.
    Closing starting GOP.
    Aiming for sync at 15:48:38.831
    Cutting audio.
    Audio stream 1 now starts at 15:48:38.829
    Video stream 1 now starts at 15:48:38.831

    (...)***********************************************
    ********************8

    Video Format changed at 17:23:12.351
    Splitting output.