  • 171. Data: 2011-05-31 06:35:32
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: Wieca <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-10 13:08, KJ Siła Słów pisze:

    > Nie po to pokolenia prawników pisały przez dekady najbardziej niespójne
    > kodeks praw i przepisów w układzie słonecznym żeby teraz ich dzieci nie
    > mogły na tym pierdolniku na chleb ze smalcem nie zarobić.

    > - Prawo?
    > - Grawitacja to jest prawo!

    I do tego też względne...

    --
    Pozdr
    Wieca

    DL-1000 V-Strom Zjadacz wróbli

  • 172. Data: 2011-05-31 07:04:32
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 30.05.2011 17:01, Bartek Kacprzak pisze:
    > Użytkownik "gildor"<g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale w opinii jest mowa o pojazdach wielosladowych, nic o motocyklach.

    ale co to ma za znaczenie? Ty to wiesz i ja to wiem. ale oceniać będzie
    to sąd. tak czy nie?

    > To jaki to biegly jest??

    biegły TU Allianz. polecam, bo skoro migają się od wypłaty
    odszkodowania, to warto, bo można zaoszczędzić na zniżkach. nie ma
    wypłaty, nie ma utraty zniżek przez sprawcę. hehe

    > No i HK8 trzyma sie tej kulawej opinii jak rzep.

    nie, prezentuje ją.

    > IMO oczywiscie.

    no właśnie

    - gildor

  • 173. Data: 2011-05-31 07:37:06
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 31 Maj, 09:04, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > ale co to ma za znaczenie? Ty to wiesz i ja to wiem. ale oceniać będzie
    > to sąd. tak czy nie?
    Chyba istotne, tak mi sie wydaje. Bo jesli swad bedzie sie opieral na
    takiej opinii, gdzie "biegly" w przypadku motocykla, czyli pojazdu
    jednosladowego wydaje opinie dotyczaca pojazdow wielosladowych to HK8
    powinien sie cieszyc.

    > biegły TU Allianz. polecam, bo skoro migają się od wypłaty
    > odszkodowania, to warto, bo można zaoszczędzić na zniżkach. nie ma
    > wypłaty, nie ma utraty zniżek przez sprawcę. hehe
    No jesli patrzysz z tej strony to oki.
    Jednak to HK chcialby naprawic swoje moto i nie moze, wiec jakby z
    drugiej strony spojrzec to TU jest nie bardzo.

    > nie, prezentuje ją.
    Eeeetam, zaraz prezentuje.
    Z tej strony ekranu wyglada to tak:
    HK8: nie mam racji, przegram.
    Reszta: masz racje, wygrasz.
    H: Nie mam (stanowisko TU)
    R: Masz. (argumenty)
    H: nie mam.
    R: masz.

    I tak w kolko.

    A IMO bedzie zawsze to jest moja opinia :)

    pozdr
    Bartek Kacprzak

  • 174. Data: 2011-05-31 07:44:13
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 31.05.2011 09:37, Bartek Kacprzak pisze:
> [...]
    > takiej opinii, gdzie "biegly" w przypadku motocykla, czyli pojazdu
    > jednosladowego wydaje opinie dotyczaca pojazdow wielosladowych to HK8

    każdy ma prawo do interpretacji. jak się podpisuje pod bzdurą, że jest
    biegły w interpretacjach, to potrzeba komisji śledczej. no ale to, czy
    opinię uwzględni sąd, to jednak wymaga kontrargumentu ze strony HK8. i
    tylko o to w tym wszystkim chodzi.

    > No jesli patrzysz z tej strony to oki.
    > Jednak to HK chcialby naprawic swoje moto i nie moze, wiec jakby z
    > drugiej strony spojrzec to TU jest nie bardzo.

    jasne, że nie za bardzo. ale z AC wypłacają. tak pisał HK8, bo AC ma w
    Allianz :) co ja mam się przejmować swoim OC? ja z niego kasy nie będę
    wyciągał. kupuje najtańsze.

    > Eeeetam, zaraz prezentuje.
    > Z tej strony ekranu wyglada to tak:
    > HK8: nie mam racji, przegram.
    > Reszta: masz racje, wygrasz.
    > H: Nie mam (stanowisko TU)
    > R: Masz. (argumenty)
    > H: nie mam.
    > R: masz.
    >
    > I tak w kolko.

    bo chłopak stresuje się rozprawą sądową. zresztą. o ile wcześniej
    rzeczywiście był przejęty, strasząc nas, że nam jednak nie wolno bo
    biegły tak napisał, to teraz prezentuje jedynie opinie TU, nie
    komentując raczej. tak to widzę.

    > A IMO bedzie zawsze to jest moja opinia :)

    no no, IMO będzie więc od teraz Twoją opinią. hehe. a IMVHO nawet bardziej.

    - gildor

  • 175. Data: 2011-05-31 08:15:31
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 31 Maj, 09:44, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > biegły w interpretacjach, to potrzeba komisji śledczej. no ale to, czy
    > opinię uwzględni sąd, to jednak wymaga kontrargumentu ze stronyHK8. i
    Ok, to jest oczywista oczywistosc. Ale jakby stanowisko HK jest troche
    dziwne, bo chlop zamiast cieszyc sie z kuriozalnej opinii, ktora w
    normalnym sadzie, wlasciwie przesadzilaby o jego wygranej, staje w
    pozycji pokonanego.
    To jest dla mnie dziwne. Myslisz, ze potrzebny bedzie kontrargument? W
    sprawie kolizji, gdzie winnego wskazuje policja?

    > jasne, że nie za bardzo. ale z AC wypłacają. tak pisałHK8, bo AC ma w
    > Allianz :) co ja mam się przejmować swoim OC? ja z niego kasy nie będę
    > wyciągał. kupuje najtańsze.
    Ok, ale to z twojego OC beda wyplacane ewentualne szkody. Skoro Tu
    sie wymiga, nie boisz sie, ze sciagna z Ciebie regresem?
    No bo w koncu to TU jest dla posiadacza OC dupochronem.

> [...]
    > rzeczywiście był przejęty, strasząc nas, że nam jednak nie wolno bo
    > biegły tak napisał, to teraz prezentuje jedynie opinie TU, nie
    Acha, czyli jest ok? Bo ja tu widze jeszcze dwie mozliwosci, albo jest
    trollem i dalismy sie wkrecic, albo to on jest tym bieglym i saduje
    rynek ;)

    > no no, IMO będzie więc od teraz Twoją opinią. hehe. a IMVHO nawet bardziej.
    nienienie, to moja opinia jest moja wiec jest IMO a Twoja jest Twojsza
    wiec bedzie IYO.
    Obie moga byc VH.

    BTW sprawa jest na tyle ciekawa, ze chcialbym poznac jej wynik, bo na
    chwile dzisiejsza ta opinia prezentowana przez HK byla powodem do
    smiechu u calkiem sporej liczby policjantow z KRD w Lodzi. :)

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak

  • 176. Data: 2011-05-31 08:22:44
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 31.05.2011 10:15, Bartek Kacprzak pisze:

> [...]
    > To jest dla mnie dziwne. Myslisz, ze potrzebny bedzie kontrargument? W
    > sprawie kolizji, gdzie winnego wskazuje policja?

    będzie, to to powództwo cywilne. o tym tez pisali i inni i on sam. nie
    ma kontrargumentu, jest przegrana, nawet jeśli jest kuriozum.

    > Ok, ale to z twojego OC beda wyplacane ewentualne szkody.

    ale nie dla mnie. ja mam OC, pokazuje, a o odszkodowanie walczy ten,
    kogo uszkodziłem. taki HK8 np.

    > Skoro Tu sie wymiga, nie boisz sie, ze sciagna z Ciebie regresem?

    hmm... w sumie nie zastanawiałem się jak to jest z tej strony. że TU się
    miga, a policja mnie wskazuje winnym. czyli TU nie placi za szkode, to
    poszkodowany wystepuje do mnie z powodztwa cywilnego? e nie, po to sie
    ubezpieczam, zeby meic to w dupie, a jak TU sie miga to nie fundusz
    gwarancyjny jest od tego? nie znam sie.

    > No bo w koncu to TU jest dla posiadacza OC dupochronem.

    wlasnie.

    > Acha, czyli jest ok? Bo ja tu widze jeszcze dwie mozliwosci, albo jest
    > trollem i dalismy sie wkrecic, albo to on jest tym bieglym i saduje
    > rynek ;)

    hehe. mysle raczej, że nie wszystkiego jest świadom, a w szczególnosci
    poruszania się po usenecie i jego zasadach.

    > BTW sprawa jest na tyle ciekawa, ze chcialbym poznac jej wynik, bo na
    > chwile dzisiejsza ta opinia prezentowana przez HK byla powodem do
    > smiechu u calkiem sporej liczby policjantow z KRD w Lodzi. :)

    no i wlasnie. zamiast chlopaka objeżdżać, to lepiej dopingować. bo się
    zamknie w sobie i nie naszkicuje potem zakończenia. dlatego prosiłem o
    wstrzymanie.

    - gildor

  • 177. Data: 2011-05-31 08:24:23
    Od: Arni <n...@s...pl>

    gildor pisze:

    > bo chłopak stresuje się rozprawą sądową. zresztą.

    jaką rozprawą? jeszcze nie ma zadnej rozprawy

    > o ile wcześniej
    > rzeczywiście był przejęty, strasząc nas, że nam jednak nie wolno bo
    > biegły tak napisał, to teraz prezentuje jedynie opinie TU, nie
    > komentując raczej. tak to widzę.

    Gdyby posłuchał i napisał twarde odwołanie poparte jakąs kancelaria
    prawniczą to byc moze od razu Allianz by sobie odpuscił. No ale jak ktos
    zamiast sie bronic slucha prokuratora...

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 178. Data: 2011-05-31 08:28:32
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 31.05.2011 10:24, Arni pisze:

    > jaką rozprawą? jeszcze nie ma zadnej rozprawy

    stersuje się, ze będzie.

    > Gdyby posłuchał i napisał twarde odwołanie poparte jakąs kancelaria
    > prawniczą to byc moze od razu Allianz by sobie odpuscił. No ale jak ktos
    > zamiast sie bronic slucha prokuratora...

    przecież napisał, ze mu cośtam prawnik czy radca prawny pisze. tak mi
    się wydaje.

    - gildor

  • 179. Data: 2011-05-31 16:11:09
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Arni" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > do Twojego odpornego łba na pewno nic nie wnoszą

    > a po chuj na PW? Juz Ci tu dawno publicznie napisałem, na samym poczatku
    > Twojej urzekającej historii, którego to przepisu nie znasz ani Ty ani
    > pożal sie Boże biegły ubezpieczyciela. Przemilczałeś to i dalej brniesz w
    > te bzdury. No to tylko podsumowałem co o tym myśle, szkoda na Ciebie
    > wysiłku bo nie chcesz pomocy i robisz po swojemu. Więc bądź łaskaw i nie
    > zawracaj mi wiecej gitary bo zajety troche jestem.

> [...]

    Jesteś tchórzem, trollem i niczym więcej.
    HK8

  • 180. Data: 2011-05-31 16:40:20
    Od: Arni <n...@s...pl>

    HK8 pisze:

    > Jesteś tchórzem, trollem i niczym więcej.

    ojaaaa, teraz to juz nic innego mi nie pozostaje jak isc sie zamknąc w
    sobie. Masz ciekawy sposób reagowania na racjonalne argumenty, nie
    terminowałeś u Owcy przypadkiem?