  • 161. Data: 2011-05-27 17:24:43
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z?e orzecznictwo s?d?w ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklist?w
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-27, HK8 <p...@o...pl> wrote:

    > Ja na razie relacjonuje moj? sprawe. Czy Twoja sprawa trafi?a do s?du ?
    > Ja jestem pos?dzony o naruszenie przepisów ruchu drogowego poniewa? nie
    > mog?em jechaae tym samym pasem co samochód. Twoja sprawa jest inna.

    Mogles, ale skoro twierdzisz ze nie to przyjmij na klate mandat za
    spowodowanie kolizji i przepros ubezpieczyciela za zawracanie dupy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 162. Data: 2011-05-27 18:03:56
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    On 5/27/11 4:24 PM, HK8 wrote:

    > oto obszerny zakres opinii biegłego dosłownie w zakresie dotyczącym tego
    > wątku a więc definicji pasa ruchu:

    To nie biegly jest od interpretowania prawa (w tym przypadku PoRD)
    tylko sad! Stwierdzenie bieglego, ze motocykl poruszal sie niezgodnie z
    prawem bo na tym samym pasie co samochod wykracza poza jego (bieglego)
    kompetencje.
    Skoncz juz sie ekscytowac tym ubezpieczycielem i jego bieglym. Oddaj
    sprawe do sadu i juz. Tymbardziej, jesli policjant ukaral mandatem
    kierowce samochodu a nie ciebie (bo o ile pamietam tak wynikalo z
    wczesnijeszych Twoich postow? ). Stwierdzenie przez policjanta winy
    kierowcy samochodu bedzie istotnym argumentem dla orzekajacego sedziego.
    I uwierz, ze to nie biegly interpretuje zapisy PoRD.
    Biegly moze sie wypowiedzien na temat drogi hamowania, widopcznoscii,
    okreslic predkosc itp ale nie interpretowac czy na pasie razem z
    samochodem moze znajdowac sie moto.
    Widze jednak, ze zadne argumenty do Ciebie nie trafiaja, ciagle siue
    trzymasz tej opinii bieglego

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 163. Data: 2011-05-27 18:06:09
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z?e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Laphroaig pisze:

    > Widze jednak, ze zadne argumenty do Ciebie nie trafiaja, ciagle siue
    > trzymasz tej opinii bieglego

    daj mu spokój, dzieki takim jeleniom inni maja nizsze składki

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 164. Data: 2011-05-27 18:18:22
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    On 5/27/11 8:06 PM, Arni wrote:

    > daj mu spokój,

    chyba masz racje, ale chcialem mu dac jeszcze jedna szanse ;)

  • 165. Data: 2011-05-27 18:43:06
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-27 17:48, HK8 pisze:

    > Ja na razie relacjonuje moj? sprawe. Czy Twoja sprawa trafi?a do s?du ?
    > Ja jestem pos?dzony o naruszenie przepisów ruchu drogowego poniewa? nie
    > mog?em jechaae tym samym pasem co samochód. Twoja sprawa jest inna.

    Bez sądu,facetowi dało się wytłumaczyć że dał ciała.
    Sprawa jest dokładnie taka sama,wiele osób stąd miało podobnie,również w
    sądzie,zazwyczaj bez większych problemów.
    Tylko przyjmij w końcu do wiadomości że ubezpieczyciel jest stroną
    przeciwną.Też będziesz słuchał dobrych rad prokuratora?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 166. Data: 2011-05-30 09:36:36
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 27.05.2011 20:03, Laphroaig pisze:

    > To nie biegly jest od interpretowania prawa (w tym przypadku PoRD) tylko
    > sad!

    chyba jednak coś nie do końca. a sąd na jakiej podstawie interpretuje to
    prawo? na podstawie opinii biegłych. biegły to nie tylko technik, ale
    też i biegły w przepisach prawa.
    no i nie wiem czemu po nim jedziecie. HK8 mam na myśli. prawo cywilne,
    to nie prawo karne. tu ważne sa racje obu stron, a nie suchy przepis. TU
    ma swoja rację, którą zaprezentował HK8 i niestety, ale HK8 musi swoją
    racje też przedstawić na papierze w sądzie w postaci interpretacji. HK8
    nie uchyla się od sprawy sądowej, jak się wam wydaje, tylko pokazuje nam
    tu fakty. więc skończcie już jeździć po nim, tylko wysłuchajcie serialu.

    - gildor

  • 167. Data: 2011-05-30 15:01:43
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > uchyla się od sprawy sądowej, jak się wam wydaje, tylko pokazuje nam tu
    > fakty. więc skończcie już jeździć po nim, tylko wysłuchajcie serialu.

    Ale w opinii jest mowa o pojazdach wielosladowych, nic o motocyklach.
    To jaki to biegly jest??
    No i HK8 trzyma sie tej kulawej opinii jak rzep.
    IMO oczywiscie.

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 168. Data: 2011-05-30 20:14:09
    Od: "HK8" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > daj mu spokój, dzieki takim jeleniom inni maja nizsze składki

> [...]

    Twoje posty nie wnoszą wartości dodanej w dyskusji, ale jak chcesz mnie
    obrażać to możemy się umówić i powiesz mi prosto w oczy co masz do
    powiedzenia.
    Załatwimy sprawy po męsku.
    Napisz do mnie na PW.
    HK8

  • 169. Data: 2011-05-30 20:59:59
    Od: Arni <n...@s...pl>

    HK8 pisze:

    > Twoje posty nie wnoszą wartości dodanej w dyskusji,

    do Twojego odpornego łba na pewno nic nie wnoszą

    > ale jak chcesz mnie
    > obrażać to możemy się umówić i powiesz mi prosto w oczy co masz do
    > powiedzenia.
    > Załatwimy sprawy po męsku.
    > Napisz do mnie na PW.

    a po chuj na PW? Juz Ci tu dawno publicznie napisałem, na samym poczatku
    Twojej urzekającej historii, którego to przepisu nie znasz ani Ty ani
    pożal sie Boże biegły ubezpieczyciela. Przemilczałeś to i dalej brniesz
    w te bzdury. No to tylko podsumowałem co o tym myśle, szkoda na Ciebie
    wysiłku bo nie chcesz pomocy i robisz po swojemu. Więc bądź łaskaw i nie
    zawracaj mi wiecej gitary bo zajety troche jestem.

  • 170. Data: 2011-05-30 23:32:29
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <n...@s...pl> wrote:

> [...]
    >Twojej urzekającej historii, którego to przepisu nie znasz ani Ty ani
    >pożal sie Boże biegły ubezpieczyciela. Przemilczałeś to i dalej brniesz

    Oj, dej mu spokoj;) Ma chlopak swoje 5 minet i sie tym upaja.
    Chociaz lepiej byloby mu chyba bloga zalozyc alboco?;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10