eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów › Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa
    dotyczy wszystkich motocyklistów
    Date: Tue, 31 May 2011 09:04:32 +0200

    W dniu 30.05.2011 17:01, Bartek Kacprzak pisze:
    > Użytkownik "gildor"<g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale w opinii jest mowa o pojazdach wielosladowych, nic o motocyklach.

    ale co to ma za znaczenie? Ty to wiesz i ja to wiem. ale oceniać będzie
    to sąd. tak czy nie?

    > To jaki to biegly jest??

    biegły TU Allianz. polecam, bo skoro migają się od wypłaty
    odszkodowania, to warto, bo można zaoszczędzić na zniżkach. nie ma
    wypłaty, nie ma utraty zniżek przez sprawcę. hehe

    > No i HK8 trzyma sie tej kulawej opinii jak rzep.

    nie, prezentuje ją.

    > IMO oczywiscie.

    no właśnie

    - gildor