eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów › Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    From: Bartek Kacprzak <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa
    dotyczy wszystkich motocyklistów
    Date: Tue, 31 May 2011 01:15:31 -0700 (PDT)

    On 31 Maj, 09:44, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > każdy ma prawo do interpretacji. jak się podpisuje pod bzdurą, że jest
    > biegły w interpretacjach, to potrzeba komisji śledczej. no ale to, czy
    > opinię uwzględni sąd, to jednak wymaga kontrargumentu ze stronyHK8. i
    > tylko o to w tym wszystkim chodzi.
    Ok, to jest oczywista oczywistosc. Ale jakby stanowisko HK jest troche
    dziwne, bo chlop zamiast cieszyc sie z kuriozalnej opinii, ktora w
    normalnym sadzie, wlasciwie przesadzilaby o jego wygranej, staje w
    pozycji pokonanego.
    To jest dla mnie dziwne. Myslisz, ze potrzebny bedzie kontrargument? W
    sprawie kolizji, gdzie winnego wskazuje policja?

    > jasne, że nie za bardzo. ale z AC wypłacają. tak pisałHK8, bo AC ma w
    > Allianz :) co ja mam się przejmować swoim OC? ja z niego kasy nie będę
    > wyciągał. kupuje najtańsze.
    Ok, ale to z twojego OC beda wyplacane ewentualne szkody. Skoro Tu
    sie wymiga, nie boisz sie, ze sciagna z Ciebie regresem?
    No bo w koncu to TU jest dla posiadacza OC dupochronem.

    > bo chłopak stresuje się rozprawą sądową. zresztą. o ile wcześniej
    > rzeczywiście był przejęty, strasząc nas, że nam jednak nie wolno bo
    > biegły tak napisał, to teraz prezentuje jedynie opinie TU, nie
    > komentując raczej. tak to widzę.
    Acha, czyli jest ok? Bo ja tu widze jeszcze dwie mozliwosci, albo jest
    trollem i dalismy sie wkrecic, albo to on jest tym bieglym i saduje
    rynek ;)

    > no no, IMO będzie więc od teraz Twoją opinią. hehe. a IMVHO nawet bardziej.
    nienienie, to moja opinia jest moja wiec jest IMO a Twoja jest Twojsza
    wiec bedzie IYO.
    Obie moga byc VH.

    BTW sprawa jest na tyle ciekawa, ze chcialbym poznac jej wynik, bo na
    chwile dzisiejsza ta opinia prezentowana przez HK byla powodem do
    smiechu u calkiem sporej liczby policjantow z KRD w Lodzi. :)

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak