  • 21. Data: 2021-06-30 14:13:34
    Temat: Re: na rondzie prosto - jest wyrok
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/06/2021 11:57, J.F wrote:

    > Cos w tym jest, ale jak Ciebie zlapia 70/50, to tez powinienes dostac
    > wyrok za 2+2? Bo moze beda przechodzic przez przejscie w przyszlosci
    >
    > J.

    Nie wiem, byc moze surowsze kary wlaczylyby niektorym myslenie:

    https://tvn24.pl/krakow/miedziana-gora-wyrok-w-spraw
    ie-smiertelnego-wypadku-5135843

  • 22. Data: 2021-06-30 16:25:02
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    K w

    > Nie wiem, byc moze surowsze kary wlaczylyby niektorym myslenie:
    > https://tvn24.pl/krakow/miedziana-gora-wyrok-w-spraw
    ie-smiertelnego-wypadku-5135843

    Niestety sprawca wypadku zmarł, więc prok się czepił jedynego żywego i
    trzeźwego uczestnika:

    "Cztery ofiary śmiertelne
    Do tragicznego wypadku doszło w maju 2018 roku na drodze krajowej nr 74 w
    Miedzianej Górze. Kierująca osobowym volkswagenem chciała skręcić w lewo
    przecinając pas, po którym z przeciwka jechał samochód ciężarowy, mający
    pierwszeństwo przejazdu.
    [...]
    Kierująca nie zdążyła wykonać manewru, pojazdy zderzyły się. Dwie kobiety
    zginęły na miejscu, trzecia z nich oraz dziewczynka zostały przewiezione do
    szpitala. Tam, mimo wysiłków lekarzy, zmarły."

    Specjalnie rozdzieliłem cytat, tu dalsza część:

    "prowadzący ciężarówkę, przekroczył dozwoloną prędkość (50 km/h) o 40
    kilometrów. Biegli ocenili, że "gdyby jechał przepisowo, do wypadku by nie
    doszło"."

    Skąd biegli wiedzieli, że paniusi silnik nie zgasł? skąd wiedzieli, że jej
    się pedały nie popierdoliły i zamiast stanąć przyspieszyła, wyrok jest
    nieprawomocny, więc wypierdalaj jednolitrowy anonimku

    No i ten z wczoraj już ma przejebane, bo przekroczył na pewno te 70, co mu
    było wolno, tak (z)biegli orzekną...

    Tu macie linke:
    https://www.youtube.com/watch?v=3sna5uUwvzk

    --
    'Tom N'

  • 23. Data: 2021-06-30 17:10:01
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/06/2021 15:25, TomN wrote:
> [...]
    > nieprawomocny, więc wypierdalaj jednolitrowy anonimku
    >

    > No i ten z wczoraj już ma przejebane, bo przekroczył na pewno te 70, co mu

    Mimo, ze sprawiasz wrazenie debila to ci odpowiem. Gdyby jechal 50kmh, a
    nie 90kmh, to moglby wyhamowac lub zwolnic na tyle aby szkody byly
    minimalne lub denatka zdazyla by przejechac. To czy jej samochod zgasl
    czy nie i co jeszcze ustalili biegli zapewne znajduje sie w dokumentach,
    ktorych nie czytales. Mnie bardziej interesuje co by bylo gdyby zamiast
    ciezarowki jechal motocyklista 200kmh i to on by zignal. Umorzyliby czy
    baba by odpowiadala za spowodowanie wypadku ;)

  • 24. Data: 2021-06-30 17:15:29
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    K w

    ie-smiertelnego-wypadku-5135843

    > Mimo, ze sprawia
    [...]
    [...]
    > odpowiem

    Tak jednoliterowy kretynie, odpowiadasz nie na to co się do ciebie pisze,
    tylko na swoje imaginacje

    Pa!

    --
    'Tom N'

  • 25. Data: 2021-06-30 17:21:54
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/06/2021 16:15, TomN wrote:
> [...]
    > [...]
    >
    > Tak jednoliterowy kretynie, odpowiadasz nie na to co się do ciebie pisze,

    Bierz pol bo ci ryje beret.

  • 26. Data: 2021-06-30 19:35:57
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2021-06-30 11:42, Witek wrote:
    > Użytkownik "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Powinien dostać taki wyrok, jak gdyby zderzył się z samochodem osobowym
    > i 2 osoby zabite, a 2 ranne. To prawdopodobny scenariusz.

    Ciebie od razu powinni zamknac. No bo sie urodziles i prawdopodobny
    scenariusz to ze zabijesz 2+2 albo x+y.

    --
    mk4

  • 27. Data: 2021-06-30 19:47:13
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2021-06-30 17:10, K wrote:
> [...]
    > nie 90kmh, to moglby wyhamowac lub zwolnic na tyle aby szkody byly
    > minimalne lub denatka zdazyla by przejechac.

    Denatka zdazylaby przejechac? Mila obowiazek ustapic pierwszenstwa. W to
    wlicza sie przedewszystkim ocene sytuacji. Widać jej nie ocenila i tak
    sie skonczylo.

    To jest proste - ocenić sytuacje. Jesli z oceny wyjdzie, ze mozna jechac
    to jechac. A jak nie ma pewnosci albo nie da sie ocenic to czekac.

    Jednak teraz kazdego pajaca ktorego mozg ledwie potrafi podtrzymac
    funkcje oddychania będziemy usilowali usprawiedliwoac okolicznosciami.

    Ale przeciez te okolicznosci nie mialy zadnego znaczenia. Wystarczylo
    ocenic sytuacje.

    Poza tym przez takie jaja jest cora wiecej takich co wyjezdzaja na pale.
    Bo on myslal albo zalozyl... A mial ocenic i upewnic sie.

    --
    mk4

  • 28. Data: 2021-06-30 20:09:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2021 o 19:47, mk4 pisze:

    > Ale przeciez te okolicznosci nie mialy zadnego znaczenia. Wystarczylo
    > ocenic sytuacje.

    Ciekawa sytuacja:

    Tir miał pierwszeństwo, ale jechał 2 razy za szybko i jego
    kierowcazostał ukarany za przyczynienie się do wypadku - przecież miał
    pierwszenstwo i koniec!

    Samochód potrącił pieszego - przecież pieszy miał pierwszenstwo i
    koniec! A nie, wróć;)

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2021-06-30 21:40:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Lub obejrzała się do tyłu do dzieciaków.

    -----

  • 30. Data: 2021-06-30 22:28:08
    Temat: Re: na rondzie. Współwinny.
    Od: "Witek" <w...@k...pl>

    > Tir miał pierwszeństwo, ale jechał 2 razy za szybko i jego kierowcazostał
    > ukarany za przyczynienie się do wypadku - przecież miał pierwszenstwo i
> [...]

    Pierwszeństwo nie upoważnia do niebezpiecznej jazdy.
    Jechał za szybko i powodował zagrożenie bezpieczeństwa,
    czyli może być współwinnym w razie wypadku.