-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: yabba <g...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: na przejezdzie
Date: Tue, 27 Mar 2018 13:47:36 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 36
Message-ID: <p9db17$22v$1@node2.news.atman.pl>
References: <5ab92057$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<p9be2c$a5j$1@node2.news.atman.pl> <p9cmhu$63m$1@dont-email.me>
<p9ctuq$lh0$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-72-146-8.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1522151271 2143 89.72.146.8 (27 Mar 2018 11:47:51 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Mar 2018 11:47:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <p9ctuq$lh0$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180327-0, 2018-03-27), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627469
[ ukryj nagłówki ]W dniu 27-03-2018 o 10:05, t-1 pisze:
> W dniu 2018-03-27 o 07:58, ddddddddddddd pisze:
>
>> a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej
>> widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i
>> sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może
>> przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
>> Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś
>> nie nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie zawsze
>> do osiągnięcia.
>>
>
> Sugerujesz, że istnieją przypadki gdzie należy zagrać w ruletkę o życie
> swoje i pasażerów?
Tak, są takie miejsca. Bez wjechania na przejazd nie widać torów na
odpowiednią odległość.
> Mi się jednak wydaje, że jazda w ciemno licząc, że akurat nie będzie
> jechał pociąg nie jest właściwym rozwiązaniem.
Powiedz to bezmyślnym projektantom takich przejazdów.
> Inna sprawa, że nie powinno być takich przejazdów gdzie nie można
> zobaczyć pociągu.
Ale jednak przejazdy bez widoczności istnieją i nawet są
budowane/modernizowane nowe.
https://www.google.com/maps/@49.9846043,20.5150183,3
a,75y,316.25h,79.38t/data=!3m6!1e1!3m4!1siICbdKpbEb4
XutYaCBpy2A!2e0!7i13312!8i6656
Janusz Kulig zginął na przejeździe bez widoczności.
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 27.03.18 14:05 yabba
- 27.03.18 14:25 Yakhub
- 27.03.18 15:32 T.
- 27.03.18 21:14 kk
- 29.03.18 21:48 Uncle Pete
- 29.03.18 21:56 Shrek
- 29.03.18 22:04 J.F.
- 30.03.18 08:32 cyklista
- 30.03.18 18:47 T.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie