-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5739ff9f$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
<nhjqoo$5hg$1@node2.news.atman.pl>
<573d95f2$0$648$65785112@news.neostrada.pl> <nhk4ug$ov9$1@dont-email.me>
<573d9ef1$0$22822$65785112@news.neostrada.pl>
<nhk9e2$9ld$1@dont-email.me>
<573dacc6$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
<nhka9f$d1m$1@dont-email.me>
Subject: Re: na przejezdzie
Date: Wed, 25 May 2016 18:27:56 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 160524-4, 24.05.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 71
Message-ID: <5745f203$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1464201731 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 648 89.72.242.154:2659
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2582492
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
news:nhka9f$d1m$1@dont-email.me...
> yabba wrote:
>
>> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
>> news:nhk9e2$9ld$1@dont-email.me...
>>> yabba wrote:
>>>
>>>> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
>>>> news:nhk4ug$ov9$1@dont-email.me...
>>>>> yabba wrote:
>>>>>
>>>>>
>>>>>> Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z
>>>>>> zamykaniem
>>>>>> zapór, gdy ciężarówka była już na torach.
>>>>>
>>>>> tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło
>>>>> biedną
>>>>> ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
>>>>> ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Nie masz się co wysilać na ironię, ale przyjmij do wiadomości, że
>>>> automatyka
>>>> kolejowa zawodzi. Sam widziałem jak zapory opuściły się prawie
>>>> równocześnie
>>>> z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę tira zjeżdżającego
>>>> z
>>>> przejazdu.
>>>
>>> i uniemożliwiło mu to zjazd?
>>>
>>
>>
>> Pojechał dalej wyginając zaporę. Zauważ jednak, że działanie automatyki
>> było
>> co najmniej dziwne. Nie każdy z kierowców widząc zamykający się szlaban
>> poczuje od razu w sobie ducha wandalizmu i zacznie taranować szlabany.
>
> tylko będzie czekać aż pociąg go rozjedzie niszcząc samochód, pociąg i
> grożąc zyciu ludzi? To gratuluje im braku mózgu
> https://www.youtube.com/watch?v=65dvWoysvTQ
>
Nie przesadzaj z tym, że długo czekał. Szlaban się zamknął, kierowca zapewne
rzucił
kilka przekleństw, rozejrzał się za budką dróżnika, może nawet zatrąbił.
Może liczył, że na PLK jest już XXI i ktos go zauważy na jakimś monitoringu.
:)
Dodatkowo widok na nadjeżdżajacy pociąg zasłaniał mu kontener z automatyką.
Nie wiemy z jakim wyprzedzeniem zamykają się tam szlabany, więc miał może
tylko kilku sekund na rozważenie czy czekać na otworzenie szlabanu przez
pracownika kolei czy demolowac od razu zapory. Nie wiemy czy migające
światła włączyły się odpowiednie wcześniej.
Nie bronię tego kierowcy, że dobrze zrobił czekając na torach na pociąg,
tylko staram się wyjasnić, że z taką sytuacją mógł spotkac się po raz
pierwszy i stracił cenne sekundy licząć na otworzenie zapór przez pracownika
z PLK.
Teraz czujesz się pewnie, bo widziałeś wcześniej kilka filmów na Youtubie i
wiesz, że jak się zachować po "uwięzieniu" na przejeździe. Nie sądzę, abyś
podjął natychmiastową decyzję o taranowaniu zapór, jeśliby taka sytuacja
przydażyła Ci się po raz pierwszy.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 25.05.16 21:04 yabba
- 25.05.16 22:00 j...@i...pl
- 25.05.16 22:04 j...@i...pl
- 25.05.16 22:06 J.F.
- 25.05.16 22:05 masti
- 25.05.16 22:19 Grzegorz Tomczyk
- 25.05.16 23:04 J.F.
- 25.05.16 23:20 Cavallino
- 26.05.16 01:12 sirapacz
- 26.05.16 01:16 sirapacz
- 26.05.16 08:01 Shrek
- 26.05.16 11:28 RadoslawF
- 26.05.16 11:43 Shrek
- 26.05.16 13:05 Zenek Kapelinder
- 26.05.16 20:31 t-1
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=