  • Data: 2016-05-18 08:56:37
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: "jarek d." <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 17 maja 2016 17:49:02 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Samochód nie staje w miejscu. Jeśli jadę 50km/h i jestem 10 metrów
    > przed przejazdem, to nie mam szans się zatrzymać, bo akurat dowcipnemu
    > przyszła ochota na głupie żarty i straszenie kierowcy.

    50km/h i 10m (3 długości osobówki) - przelecisz przez przejazd, nim drągi ledwie
    odchylą się od pionu :P
    Roman - nie napinaj się tak. Nikt nie jest dowcipny, tylko jest w pracy. A zamknięcie
    rogatek do dodatkowe zajęcie, do którego trzeba ruszyć tyłek zza biurka, więc nikt
    tego nie robi dla sportu. Jeśli nie zdąży zamknąć ich na czas, to opóźni pociąg i
    może dostać po pensji.
    I to nie jest najgorszy wymiar kary. Bo może też doprowadzić do wypadku i pójść
    siedzieć.
    Złamanie rogatek to dodatkowo spisanie danych kierowcy i późniejsza sprawa w sądzie
    lub wezwanie policji. Myślisz, że obsługującemu rogatki chce się w czasie wolnym
    chodzić po sądach, czy na policję?

    > Może twoje bajki. Tutaj to rzeczywistość. Nie na darmo tak często są
    > połamane zapory.

    Jeżdżę samochodem, a kiedyś kierowałem ruchem pociągów zlecając zamykanie rogatek lub
    robiąc to samemu, więc mam ogląd sytuacji z dwóch stron barykady :)

    --
    jarek d.