  • 31. Data: 2011-04-03 21:23:18
    Temat: Re: na popych ?
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Tytus pisze:

    > Nie da sie wzbudzic alternatora we wspolczesnym pojezdzie bez zrodla
    > zasilania

    jakby Ci to powiedziec... kiedys wykonałem opisywanym wczesniej pojazdem
    taki numer, ze pojechałem do Warszawy i z powrotem bez deski
    rozdzielczej. A w desce jest zarowka ładowania, ktora zamyka obwod, bez
    niej nie dochodzi wbudzenie do altka. Jak sie domyslasz dojechałem i
    wróciłem, cały czas mając ładowanie. _Praktyka_ dowodzi, że ładowanie
    bez wzbudzenia wymaga tylko wkrecenia silnika na wyzsze obroty niz
    jalowe, nastepuje skok napięca i potem juz sie sam podtrzymuje

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 32. Data: 2011-04-03 23:20:40
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-04-01 23:51, NESSO pisze:

    > no wlasnie zaraz po porzereceniu kluczyka mam ca?a plejade , ssanie ,
    > warkniecie , 2 pipki , ponownie zassanie czegos , pierdniecie , potem
    > wskaz?wNoki zegar?w robia k?eczko po licznikach i juz po tych 2 s moge
    > odpalic motora
    >
    > dlatego wlasnie nie wiem czy da?o by rade z popycha ( oczywiscie moto na
    > wtrysku z mapami i kupa elektroniki )

    No zaraz. to chyba nie jest cięższe od ST1100, a tam jak zasadziłem
    alarm samochodowy to permanentnie musiałem odpalać z popycha ale to na
    gaznikach.
    Co do wtrysków i map, dopóki nie za nabyłem nowego reglera tez z popycha
    paliłem jak grubo odziany to korzystałem z pomocy,teraz jak cieplej to
    samotrzec popycham,wskakuję, odpala.. az przyszedł regler. i skończyło
    sie bieganko pod garażem:)

    pozdr.

    Tomek

    XX' Czarnula.

  • 33. Data: 2011-04-04 03:29:45
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Arni"
    jakby Ci to powiedziec... kiedys wykonałem opisywanym wczesniej pojazdem
    taki numer, ze pojechałem do Warszawy i z powrotem bez deski
    rozdzielczej.

    Pacz mnie na usta "bez zrodla zasilania".:)
    Czy we wtym aucie deska byla zrodlem zasilania???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 34. Data: 2011-04-04 05:20:12
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Tytus pisze:
> [...]
    > rozdzielczej.
    >
    > Pacz mnie na usta "bez zrodla zasilania".:)
    > Czy we wtym aucie deska byla zrodlem zasilania???

    zrodłem zasilania wzbudzenia tak :)

    ok, wiem o co Ci chodzi i oczywiscie jakies prądy musza byc bo cała
    elektronika i cewki jednak troche pradu biorą. Ale gdyby miec tylko sam
    alternator... "we wtym aucie" dodatkowo silnik w ogóle prądu do pracy
    nie potrzebuje, mo może małe 12V na otwarcie zaworka paliwa.

  • 35. Data: 2011-04-04 10:34:51
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@n...spam> wrote:

    >jakby Ci to powiedziec...

    Wiesz Arni, jest taka mozliwosc, ze te wspolczesne alternatory jeszcze
    nic nie widza o tym, ze potrzebuja wzbudzenia z zewnatrz.
    Moze jak poczytaja precle...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 36. Data: 2011-04-04 10:54:49
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Arni
    > ok, wiem o co Ci chodzi i oczywiscie jakies pr dy musza byc bo ca a
    > elektronika i cewki jednak troche pradu bior .

    I dokladnie to mialem na mysli. To i tylko to.