  • 1. Data: 2011-04-01 20:47:57
    Temat: raz na 9miesięcy
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ...ponoć można, to się pochwalę,wczoraj się wykluło 56cm i 3420g,
    najbardziej motocyklowe imię jakie wydumałem to Oliwia :)

  • 2. Data: 2011-04-01 20:49:16
    Temat: Re: raz na 9miesięcy
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-04-01 22:47, blur pisze:
    > ...ponoć można, to się pochwalę,wczoraj się wykluło 56cm i 3420g,
    > najbardziej motocyklowe imię jakie wydumałem to Oliwia :)

    No ładnie, ale ... nie lepiej Kiera? :)

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 3. Data: 2011-04-01 21:00:32
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-01 22:47, blur pisze:
    > ...ponoć można, to się pochwalę,wczoraj się wykluło 56cm i 3420g,
    > najbardziej motocyklowe imię jakie wydumałem to Oliwia :)

    Gratz, sam ten temat przerabiałem niecałe... 9 miesięcy temu. Teraz już
    będzie pod górkę ;)

    Powodzenia i gratulki dla całej rodziny!

    Pozdr
    DP

  • 4. Data: 2011-04-01 21:15:27
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ...ponoć można, to się pochwalę,wczoraj się wykluło 56cm i 3420g,
    > najbardziej motocyklowe imię jakie wydumałem to Oliwia :)
    Gratulacje :-)
    Zuzia (Suzi) - też mogło by być
    (ale to w zalezności od stanu posiadania :-)

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-04-01 21:26:50
    Od: Vir <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-01 22:47, blur pisze:
    > ...ponoć można, to się pochwalę,wczoraj się wykluło 56cm i 3420g,
    > najbardziej motocyklowe imię jakie wydumałem to Oliwia :)

    może jeszcze zmień na Aprilia?

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka

  • 6. Data: 2011-04-01 21:31:21
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Vir" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-04-01 22:47, blur pisze:
    > ...ponoć można, to się pochwalę,wczoraj się wykluło 56cm i 3420g,
    > najbardziej motocyklowe imię jakie wydumałem to Oliwia :)

    >może jeszcze zmień na Aprilia?

    Nie no imię już wybrane nie kombinujcie bo i tak było z 6misięcy gadania o
    tym i już mam dość.

  • 7. Data: 2011-04-01 21:47:01
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 1 Kwi, 22:47, "blur" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > ...ponoć można, to się pochwalę,wczoraj się wykluło 56cm i 3420g,

    Graty. Zgadzam sie z DonPedro. Teraz bedzie tylko gorzej. Przywyknij
    do dzwieku dwusuwa bez tlumika ciagnietego regularnie pod czerwone
    pole. :)

    pzdr, dr
    14/525

  • 8. Data: 2011-04-02 06:28:16
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-01 23:47, doktorski pisze:

    > Graty. Zgadzam sie z DonPedro. Teraz bedzie tylko gorzej. Przywyknij
    > do dzwieku dwusuwa bez tlumika ciagnietego regularnie pod czerwone
    > pole. :)

    Eee, aż tak to nie :) Ino zapomnieć można o pojęciu czasu wolnego.

    Pozdr
    DP

  • 9. Data: 2011-04-02 06:43:30
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-01 22:47, blur pisze:
    > ...ponoć można, to się pochwalę,wczoraj się wykluło 56cm i 3420g,
    > najbardziej motocyklowe imię jakie wydumałem to Oliwia :)
    Gratulacje,już za rok będziesz endurzyć w piaskownicy:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2011-04-02 21:45:51
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2011-04-01 22:47, blur pisze:
    > ...ponoć można, to się pochwalę,wczoraj się wykluło 56cm i 3420g,
    > najbardziej motocyklowe imię jakie wydumałem to Oliwia :)

    >Gratulacje,już za rok będziesz endurzyć w piaskownicy:-)

    mojej piaskownicy nie opuszczę :)
    http://www.youtube.com/watch?v=0EIhRtJrGDk&NR=1&feat
    ure=fvwp