  • 1. Data: 2011-04-01 19:53:51
    Temat: Przednie spręzyny w F4i
    Od: solo <s...@o...pl>

    Przy okazji wymiany oleju w lagach zauważyłem, że sprężyny w mojej
    sztuce są ustawione gęstszymi zwojami w dół. W serwisówce nie idzie się
    dopatrzeć jak powinny być gdyż jest narysowana sprężyna ale bez
    zagęszczeń. Jak powinna być?
    A druga kwestia to taka, że moto bez obciążenia siada tak mocno na
    zawieszeniu z przodu, że po wcisnięciu hamulca i dociśnięciu motocykla
    zawiasy opuszczają się ok 2 cm i koniec. Wydaje mi się, że to trochę
    mało, i pytanie moje, czy może być zawieszenie źle wyregulowane na tyle,
    że na pusto jest wrażenie jakby zawieszenie było ugięte do końca i
    kończy się amortyzacja?

    Solo FZ1

  • 2. Data: 2011-04-01 19:58:15
    Temat: Re: Przednie spręzyny w F4i
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-01 21:53, solo pisze:
> [...]
    > sztuce są ustawione gęstszymi zwojami w dół. W serwisówce nie idzie się
    > dopatrzeć jak powinny być gdyż jest narysowana sprężyna ale bez

    Obojetnie jak, zawsze bedzie dzialac tak samo.

> [...]
    > mało, i pytanie moje, czy może być zawieszenie źle wyregulowane na tyle,
    > że na pusto jest wrażenie jakby zawieszenie było ugięte do końca i

    Jesli masz regulacje napiecia wstepnego sprezyn to sobie je podkrec.
    Jesli nie to zawsze mozesz wymienic sprezyny na nowe.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/