  • 1. Data: 2011-04-01 19:45:33
    Temat: [OT]Numer miesiąca
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Dzisiejsze zdarzenie,lekko mnie szczęka opadła,szkoda że nie pomyślałem
    o sfilmowaniu:(
    Staję raniutko na światłach,z lewej leci autobus ZTM,daje po hamulcach
    na środku skrzyzowania,za nim zatrzymuje się Astra(jakieś 2-3m
    odległości)Kierowca pomylił trasę,no to cofamy,przywalił w
    astrę,wypchnął do tyłu,zderzak chrupnął,skręcił w lewo i...jak gdyby
    nigdy nic pojechał.
    Gość osobówką zatrzymał się na przystanku,ja poleciałem a
    autobusem,spisałem numery,zawracam-a tu zagwózdka-kierownik astry też
    zniknął.
    No i droga przyjaciółko tak się zastanawiam dlaczego,pewnikiem
    pijany,ale czy nie obydwaj??
    --
    Tomek
    BMW R1100S