  • 31. Data: 2014-05-08 21:25:31
    Temat: Re: na poprawę nastroju
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    news:608fc94a-4200-486e-a0ae-8940c6412c51@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 30 kwietnia 2014 18:31:25 UTC+2 użytkownik Włodzimierz Wojtiuk
    napisał:
    > http://www.audiostereo.pl/jakie-2n3055-polecacie-do_
    10340.html

    Bez specjalnych gałek na potencjometry wykonancych ze specjalnego drewna
    konserwowanego w moczu nietoperza tylko w okresie pełni Księżyca, żaden
    tranzystor nie zapewni odpowiedniej barwy dźwięku.

    =====

    Aj aj aj aj aj!! A podkładki mikowe to pies? Przecież wiadomo, że ciśnienie
    prasowania miki musi wynosić 12.54 Mpa, a kąt ułożenia włókien do
    płaszczyzny MUSI zawierać się pomiędzy 15.4, a 16.2 stopnia!! Inaczej baza
    ucieka i średnica jest płaska, bez wyrazu!
    :))

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 32. Data: 2014-05-20 18:17:36
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    > do płaszczyzny MUSI zawierać się pomiędzy 15.4, a 16.2 stopnia!! Inaczej
    > baza ucieka i średnica jest płaska, bez wyrazu!

    Od razu widać, że kolega nie zna się na tym i obśmiewa co tylko może.
    Bardzo minąłeś się z prawdą, na tyle mocno, że nawet nie chce mi się
    tłumaczyć Ci jakie zjawiska zachodzą i co one powodują. Dodam tylko, że
    w zrobienie porządnie grającego sprzętu wcale nie jest takie łatwe i na
    pewno nie wystarczy znajomość podstaw elektroniki, a już na pewno nie
    pomoże w tym znajomość propagacji fal.
    Na zakończenie powiem tylko, że nie ma absolutnie żadnego znaczenia pod
    jakim kątem będą cięte włókna podkładki - to niczego nie zmienia. Muszą
    natomiast być dokładnie 4-ro warstwowe oraz koniecznie przyklejone od
    strony radiatora butaprenem, a od strony półprzewodnika lekko zwilżone
    3% roztworem mocznika ;)

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. ze zdziwieniem stwierdziłem, że mam 4.5 minuty wolnego czasu
    pomiędzy posiłkami, więc pomyślałem, że dokładnie tyle i Wam zmarnuję. :)