  • Data: 2012-03-21 14:05:52
    Temat: Re: na bogato!
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-20 08:27, marian co imie ukrywa pisze:

    > zawsze sie zastanawialem jaka grupa zawodowa przewaza na PMS. Bo w koncu
    > ludziska maja tu czesto wielkie i drogie auta.
    > przyznac sie ktory biskupuje?
    >
    > http://superauto24.se.pl/auta-gwiazd/twoj-biskup-jez
    dzi-limuzyna-za-150-000-zl-zdjecia-czym-jezdza-polsc
    y-biskupi_245777.html

    No aż się zebrałem w sobie i przejrzałem te "fury"
    Skoda, hyundai, chevrolet. No dobra Audi, WV :-)
    W każdym razie spodziewałem się czegoś więcej :-)
    Ostatnio Oleksy się chwalił że ma Golfa za 100 tys. i to wcale nie
    wypasionego.
    Ja tam im wszystkim (znaczy tym co dostają moje podatki) kazał jeździć
    Daciami. Ale dokładnie wszystkim bez wyjątków. :-)