  • Data: 2012-03-20 11:49:32
    Temat: Re: na bogato!
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > A jak wygląda przeciętny samochód
    > Polaka?

    W mojej okolicy calkiem niezle, mam chyba najstarsze volvo w promieniu 5km.

    > Tymczasem stado czarnych "nauczycieli" ma wciąż usta pełne frazesów o
    > "ubóstwie" itp. Dlaczego sami nie dają przykładu, tylko jeżdżą A6,
    > Lexusami czy choćby Passatami i Superbami?

    A czym maja jezdzic, zeby zadowolic To?

    > Na pomoc biednym nie ma,

    Jest. Caritas wydaje kwote o wiele wieksza niz WOSP, tylko bez trabienia
    o tym w kazdej TV. W mojej bylej parafii zywi sie 200-400 osob
    bezdomnych/ubogich. Sasiednia parafia utworzyla niedawno szkole dla
    dzieci autystycznych. Tylko o tym wszystkim nie przeczytasz w gazetach
    typu SE, GW, czy innych brukowcach.

    > na
    > utrzymanie kościoła nie ma, a na wózek za 100 tys. jest?

    Jest.

    > Ile obiadów dla
    > biednych dzieci można by kupić, gdy każdy tłusty biskup przesiadł się do
    > tańszego auta?

    Ile?

    > Jedna wielka, zakłamana zgraja.

    Ciekawe czym jezdza redaktorzy/wlasciciele SE i ile glodnych dzieci
    moznaby nakarmic.
    Ogolnie malo mnie interesuja pieniadze nie moje. Nie chce, to nie place.
    Natomiast bardzo mnie interesuje finansowanie partii politycznych z
    m.in. moich pieniedzy. Partii, ktore w wiekszosci albo nic nie robia,
    albo dzialaja na moja szkode (tak w ramach wdziecznosci).
    BTW parking przed Sejmem wyglada tak, ze targi samochodowe w Genewie to
    mala prowincjonalna impreza przy tym. Siedziby ZUSu to wypas taki, ze
    chyba tylko redakcja pewnego brukowca na Czerskiej w DC robi wieksze
    wrazenie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa