  • Data: 2012-03-20 12:02:37
    Temat: Re: na bogato!
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-20 11:36, to pisze:

    > Typowy debilny argument.

    Sam im kasy nie dajesz, to co Ci przeszkadza, że inni dają?

    > Przestanę od momentu, gdy zaczną na to sami pracować.

    Typowe polaczkowanie. Ty za to nie płacisz, więc co Cię obchodzi że
    jakiś metropolita jeździ passatem albo hundajem.

    > Dlaczego ja miałbym to robić? Czy to ja nawijam co niedziele o tym, że
    > należy żyć w ubóstwie i rozdawać pieniądze biednym? To oni tak bredzą, a
    > wożą się autami za 100 tys.

    A co Cię obchodzi co oni nawijają, nie Twój problem, Ty im za to nie
    płacisz więc po cholerę się ciskasz? Typowy bełkot nieudaczników
    życiowych, którym wszystko dookoła przeszkadza. Zamiast marudzić weź się
    za robotę zarób, i jeździj czym chcesz i gdzie chcesz.

    > Podsumowując (żebyś zrozumiał) -- wożą się drogimi (jak na Polskę) autami
    > w dużej mierze za pieniądze wyłudzone w ten czy inny sposób od nas
    > wszystkim, a przy tym "nauczają" o ubóstwie itp. Żenująca, zakłamana
    > gromada.

    Biedny "to", wszyscy mu przeszkadzają, nauczyciele, lekarze, księża.
    Wszystkich musi utrzymywać. LOL.

    A.