eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyna biegu - tak ma być?Re: na biegu - tak ma być?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: na biegu - tak ma być?
    Date: Fri, 26 Jul 2013 23:31:24 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 21
    Message-ID: <2...@b...poznan.pl>
    References: <kss5o1$l7t$1@node1.news.atman.pl>
    <51f19d63$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl> <kss7jg$5cg$1@node2.news.atman.pl>
    <51f1a362$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
    <kss885$5up$1@node2.news.atman.pl>
    <51f1a532$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
    <kss8mu$6eb$1@node2.news.atman.pl>
    <51f1a8a7$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <kss9hv$ot6$1@node1.news.atman.pl> <kstck8$667$2@node2.news.atman.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1307270104080.952@quad>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1374881484 15174 79.173.47.194 (26 Jul 2013 23:31:24
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Jul 2013 23:31:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2499616
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >> Natomiast nie wiem co za problem stanąć równolegle przy krawezniku tak,
    >> zeby obie opony były możliwie blisko.
    >
    > Nie zgubiłeś aby meritum problemu?
    > Koła mają być skręcone, aby *zablokować* pojazd w razie, jakby
    > hamulce ("i inne środki hamowania") nie utrzymały go na pochyłości!
    > I nie może to być nie tylko równolegle, ale również "prawie
    > równolegle", bo przy za małym kącie pojazd będzie "odpychany"
    > wystarczająco skutecznie aby kół nie zablokować.

    Chyba musze to przetestowac :)
    Bo wydawaloby sie, ze rownolegle przy krawezniku + mocne skrecenie kół da
    wystarczająca siłe aby zatrzymac samochód i nie trzeba robić dodatkowych
    kątów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: