  • Data: 2013-07-27 01:06:35
    Temat: Re: na biegu - tak ma być?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Jul 2013, Budzik wrote:

    > Natomiast nie wiem co za problem stanąć równolegle przy krawezniku tak,
    > zeby obie opony były możliwie blisko.

    Nie zgubiłeś aby meritum problemu?
    Koła mają być skręcone, aby *zablokować* pojazd w razie, jakby
    hamulce ("i inne środki hamowania") nie utrzymały go na pochyłości!
    I nie może to być nie tylko równolegle, ale również "prawie
    równolegle", bo przy za małym kącie pojazd będzie "odpychany"
    wystarczająco skutecznie aby kół nie zablokować.

    pzdr, Gotfryd