  • Data: 2013-07-26 19:03:16
    Temat: Re: na biegu - tak ma być?
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-25 23:36, lamia pisze:
    > żyłam w nieświadomości i się dziś zdziwiłam
    > sądziłam że pozostawienie samochodu na biegu na wzniesieniu to
    > podstsawowa metoda niezjeżdżania auta
    > toteż się zdziwiłam, gdy zostawiwszy auto na troche konkretniejszej
    > górce auto, na biegu, .. auto 'żabkowało' w dół.
    > Tak samo na wstecznm jak na 1dynce.

    moj stary sprinter na 1. nie nawet nie drgnie, ani w tyl ani w przód, na
    zadnej górce ktora testowałem. Zdziwilem sie kiedy u znajmego nowy
    Jumper zostawiony na prostej tylko na biegu, kiedy wchodzi sie do "budy"
    znaczaca sie "chybocze". Moze roznica polega na tym ze moj to tylny
    naped a jego przedni?
    BTW: co to za nowa moda by ponad 6m pojazdy napedzac na przód?
    --
    @foe_pl