  • 41. Data: 2013-03-03 18:59:34
    Temat: Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jawi t...@p...pl ...

    > ha ha ha :)
    > no tak, ale mogłeś reklamować a tu ni ma czego :)

    nie miałem paragonu...

  • 42. Data: 2013-03-03 19:59:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik astro r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl ...

    > Masz ladowarke procesorowa, ktora po wlozeniu Tronicow nie wykrywa ich
    > obecnosci? Moja BC-700 czasem tez tak ma (nie tyko z Tronicami z Lidla).
    > Pomaga wtedu wlozenie na chwile akumulatorow do najglupszej ladowarki
    > (raczej prostownika) MW3288. Gdy napiecie na ogniwie wzrosnie, proces
    > ladowania bez problemu moze byc kontynuowany w procesorowej.

    A to moze i to, bo ładowarka rzeczywiscie procesoorwa.
    Ale aku juz dawno poszły się wiec temat nieaktualny.

  • 43. Data: 2013-03-03 21:22:07
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marek" napisał:

    > A co do nadajnika, to co z nim jest nie tak? Działa stabilnie u mnie.

    Rozmiar. O ile w stacjonarnym nie ma to większego znaczenia, o tyle w
    laptopie może to przeszkadzać.

    JoteR

  • 44. Data: 2013-03-03 23:29:40
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-03-03 21:22, JoteR pisze:

    > Rozmiar. O ile w stacjonarnym nie ma to większego znaczenia, o tyle w
    > laptopie może to przeszkadzać.

    A tak, choć z drugiej strony internet bezprzewodowy to jeszcze większe
    moduły.

    Marek

  • 45. Data: 2013-03-04 10:00:56
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Gupik nabazgrał(a):

    > chcę kupić myszkę bezprzewodową ale nie za bardzo wiem którą wybrać [
    > chciałbym Logitecha , ale ceny trochę odstraszają ] więc patrzę na allegro
    > na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na pełnych
    > akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO<

    Olej używki, kupi Logitecha lub Microsofta i będą smigać miesiącami ..

  • 46. Data: 2013-03-04 17:37:52
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 3 marca 2013 (18:17:05) napisano:

    > Myszka ma ładowarkę wymagającą jedynie umieszczenie w niej myszy.
    > Osobiście jest mi obojętne, że raz na tydzień myszkę zamiast na padzie
    > zostawię obok w ładowarce. Myszka posiada segmentowy wskaźnik poziomu
    > naładowania więc nigdy nie rozładowała się nieoczekiwanie w ciągu 2 lat
    > jak ją używam.

    A mnie się rozładowywała za każdym razem w trakcie używania :( Jakoś
    nie udało mi się wyrobić w sobie przyzwyczajenia, żeby odkładać ją na
    podstawkę. Chociaż, oczywiście, trudno mieć o to pretensje do myszy
    :).
    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 47. Data: 2013-03-05 00:40:15
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-03-03 01:45, Krystek pisze:

    > PS: Czekam jeszcze aż pojawią się w mieście punkty odbioru
    > niebezpiecznych materiałów. Nazbierało się trochę zużytych świetlówek
    > kompaktowych i nie ma gdzie ich oddać. W sklepie trzeba kupić nową, żeby
    > oddać starą a ja nowych w domu mam pewien zapas.

    Jak już zeszło na offtopic: Castorama w odróżnieniu od większości
    sklepów (zwłaszcza małych, które by nie przyjąć najchętniej sprawdzałyby
    numer seryjny) przyjmuje od osób fizycznych dowolną ilość (w granicach
    rozsądku - z ciężarówką sprzętu raczej nie ma co próbować) zużytego
    sprzętu elektronicznego i materiałów eksploatacyjnych nie wnikając czy u
    nich były kupowanie i nie licząc sztuka kupiona-sztuka oddana. To dla
    nich jeden z elementów budowania dobrego postrzegania firmy i mają za to
    u mnie bardzo duży plus.

    --
    /MB

  • 48. Data: 2013-03-05 00:59:27
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-03-02 20:56, ToMasz pisze:

    > kup dobrą czyli raczej drogą.

    Szkoda że te dobre zaczynają się od ~150 zł. W sumie nawet nie o to
    chodzi, o to że te tańsze Logitechy itp. są złe, ale teraz jest jakaś
    taka mania, by były strasznie małe. O ile dla dziecka czy dziewczyny o
    małych dłoniach może to być OK, tak samo do laptopa jeśli bierze się ją
    w drogę to jako typowo desktopowa dla faceta (no chyba że ma ręce
    Azjaty) powinna być w miarę duża, a te zaczynają się od ~150 zł. Często
    nie zwraca się na to uwagi przy zakupie - widziałem jak działa u
    znajomego nawet tani zestaw Logitecha MK250 na 2,4 GHz - nie można
    przyczepić się ani do zasięgu (deklarowane 10m, w praktyce pewnie
    działał w testach nawet z 15m) czy też żywotności baterii (trzymają ~6-9
    miesięcy dość intensywnego używania). Kupiłem taki dla siebie i po
    niecałym dniu odstawiłem do pudełka i potem musiałem sprzedać by
    zminimalizować straty. Ta mysz jest po prostu prawie 2 razy za mała, a
    to jest zestaw typu desktop, a nie laptopowy. Te tańsze myszki Logitecha
    też są takie małe.

    > będziesz ją trzymał dłużej niż żonę, dłużej niż komórkę, dłużej niż....

    Dobrze gada, dać mu wódki ;)
    Warto przyzwyczaić się do dobrej myszki/klawiatury - jak raz już się
    przyzwyczai potem strasznie ciężko przesiąść się, zwłaszcza jak poza
    myszką ktoś pisze na klawiaturze bezwzrokowo. To się potem ciągnie jak
    cholera - m.in. z tego względu cały czas siedzę na myszce/kb dodatkowej
    z Creative Desktop Wireless 6000 oraz przewodowej klawiaturze Samsunga
    SMD4500P kupionych chyba w 2004 r. Potem próbowałem kilku bez wątpienia
    lepszych zestawów, ale za cholerę nie mogę się przestawić - kwestia
    przyzwyczajenia.

    > sam wiesz co. tak więc nie oszczędzaj.

    W sumie racja. Większości ludzi jednak zapala się sygnał stop jak mają
    wydać ~200 zł na myszkę i nie grają w sieciowe FPSy czy nie parają się
    grafiką itp, a potem jest już za późno na zmianę przyzwyczajeń.

    > Wbrew temu co piszą koledzy, mam w pracy taniego logitecha,
    > i baterie działają nie dłużej niż miesiąc, maks 1 godzina dziennie. mysz
    > musi mieć matową gładką powierzchnie, przy zmianie biurka była masakra,
    > bo kursor skakał, gdy myszka jeździła po blacie MDF.

    Z ciekawości - co to za model? Bo aż tak badziewnego Logitecha nie
    widziałem.

    --
    /MB

  • 49. Data: 2013-03-05 21:32:15
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-05 00:59, Michal pisze:

> [...]
    > grafiką itp, a potem jest już za późno na zmianę przyzwyczajeń.

    > Z ciekawości - co to za model? Bo aż tak badziewnego Logitecha nie

    Jak juz tu kiedyś pisałam: parę lat temu kupiłam sobie w Realu (wybór
    myszek, płyt cd-rom i dvd ogromny).Ta mi się spodobała, no i tania. Mysz
    WatsoN. Mam 2 komplety paluszków Enelop, ładowarkę, więc w razie czego
    baterie mogę od razu wymienić na nałodowane. Przez USB też można ładować
    i w tym czasie pracować, ale bez kabelka od myszki wygodniej. Zapominam
    o wylączaniu suwakiem, bo raz zapomniałam, że ją wyłączyłam a potrm się
    glowiłam dlaczego mi mysz nie działa :D

    --
    animka

  • 50. Data: 2013-03-06 01:17:23
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-03-05 21:32, animka pisze:

    > Zapominam
    > o wylączaniu suwakiem, bo raz zapomniałam, że ją wyłączyłam a potrm się
    > glowiłam dlaczego mi mysz nie działa :D

    Serio wyłączasz mysz po pracy? Jeśli zostawiłaś ją włączoną na dzień,
    dwa i to wystarczyło aby akumulatory zeżarło, to raczej to smok a nie
    mysz :-D

    Marek