  • 1. Data: 2013-03-01 15:43:32
    Temat: Soft co odwróci tekst - poziom/pion - doc, pdf ....
    Od: "Radwel" <J...@w...pl>

    Czy jest jakiś soft na windows, który odwóci (zamieni) wyświetlany dokument
    z poziomu na pion.
    O co chodzi dokladnie?
    Mam netbooka teraz jak chce coś przeczytać w pdfie a chce aby czcionka byla
    duza, musze recznie obraca netbookiem (co wyglada smiesznie i jest malo
    wygodne).
    Czy jest jakis soft co zamienia wyswietlanie pdfow (2 kartki obok siebie,
    matryca poziomo > do postaci > matryca netbooka jest pionowo tekst
    publikacji w pdf wyswietla sie jako pojedyncza strona - pionowo.
    W ten oto sposob mialbym ... "tablet" do czytania z klawiatura :-)

  • 2. Data: 2013-03-01 21:59:20
    Temat: Re: Soft co odwróci tekst - poziom/pion - doc, pdf ....
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

> [...]
    > tekst publikacji w pdf wyswietla sie jako pojedyncza strona - pionowo.
    > W ten oto sposob mialbym ... "tablet" do czytania z klawiatura :-)

    Można obrócić cały pulpit, więc obrócą się i doki z pedeefami. Dobrze,
    kiedy obróci się także touchpad. Spróbuj np. ScreenMouseRotate lub
    EeeRotate.

    Ale generalnie to OT, od takich pytań są grupy poświęcone odpowiednim
    systemom operacyjnym.

    Piotr

  • 3. Data: 2013-03-05 10:10:15
    Od: kojot23344 <a...@o...pl>

    W dniu 2013-03-01 15:43, Radwel pisze:
    > Czy jest jakiś soft na windows, który odwóci (zamieni) wyświetlany dokument z
    poziomu na pion.

    Czy funkcja adobe readera view -> rotate view nie wystarczy?

    ps
    Na nieodpowiednią grupę zadałeś pytanie.

    --
    pozdro