  • 31. Data: 2013-03-03 09:27:39
    Temat: Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    news:kgst54$q6k$1@node1.news.atman.pl...
    > pełnych akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ??

    Jak chcesz akumulatorki do myszki to proponuję akumulatorki na 1,5V:
    http://www.hihawa.pl/produkty/Akumulatory/Pure%20Ene
    rgy%20AAA%20akumulator%201,5V%20800%20mAh-689.html

    ja takie kupiłem do pracy do myszek i klawiatur i się sprawdzają. Nie nadają
    natomiast się do aparatów cyfrowych. ;-)

  • 32. Data: 2013-03-03 10:30:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "nom" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > ja takie kupiłem do pracy do myszek i klawiatur i się sprawdzają. Nie nadają
    > natomiast się do aparatów cyfrowych. ;-)

    Czemu niby się nie nadają do aparatu?

    Przy 1,2V ma 0,96 Wh, a przy 1,5 V 1,2 Wh.

  • 33. Data: 2013-03-03 11:32:04
    Od: Olaf Frikiof Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 3 Mar 2013 10:30:00 +0100
    doszła do mnie wiadomość <kgv56q$hf0$1@usenet.news.interia.pl>
    od "qwerty" <q...@p...fm> :
    >Użytkownik "nom" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Czemu niby się nie nadają do aparatu?

    Bo mają sporą oporność wewnętrzną.

    >Przy 1,2V ma 0,96 Wh, a przy 1,5 V 1,2 Wh.

    Do myszy czy klawiatur lub małych latarek są ok.
    --
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=NF-R-McfN1Q#t=80s

  • 34. Data: 2013-03-03 11:42:50
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-03-03 10:30, qwerty pisze:
    > Użytkownik "nom" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Czemu niby się nie nadają do aparatu?
    >
    > Przy 1,2V ma 0,96 Wh, a przy 1,5 V 1,2 Wh.
    bo chyba nie znoszą szybkiego rozładowania dużymi prądami. Jakby to
    napisali to żaden amerykaniec by tego nie zrozumiał i przeciętny
    kowalski pewnie też, a że aparaty biorą chwilowe duże prądy to napisali,
    że nie nadają się do aparatu ;)
    Druga sprawa, że ilość naładować jaką podaje producent to: 100 - 500
    razy, czyli niedużo. A zakładając dolny podany próg to bardzo mało. A
    kto wie, czy praktyka jeszcze dodatkowo tego nie zweryfikuje.
    No i specjalna ładowarka. To koszt wychodzi już nie taki atrakcyjny.
    Wtedy wolałbym ładować i częściej wymieniać tradycyjne akumulatorki.
    W swojej 4techa wymieniam raz w miesiącu, no może na 3 tygodnie.
    Przeżyje.
    Jedno co trzeba przyznać to ceny tego aku spadły strasznie w ciągu około
    roku bo chyba kosztowały 3 -4 razy więcej z rok temu. Choć mogę się mylić.

  • 35. Data: 2013-03-03 12:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik qwerty q...@p...fm ...

    > Tylko dolicz cenę tych eneloopów i cenę ładowarki...
    > Akumulatorki się sprawdzają jak coś masz energochłonnego (aparaty
    > itp.). Zresztą enelopy tak jak każdy akumulator się rozładowuje
    > samoczynnie (znacznie wolniej, ale jednak).

    20zł doliczone do ceny myszki.
    ładowarke mam wiec nie ma problemu.
    U mnie zaskakujaco szybko zaczeła klawiatura narzekac na niski poziom pradu
    w bateriach pomimo ze miernik pokazywał, ze bateria jest całkiem ok, wiec
    przerzucilem sie na aku eneloop. Jakies 2 tygodnie i wymiana.
    A myszka mysle ze około 6 miesiecy ale nie wyłączam jej nigdy.

    Zestaw microsoft.

  • 36. Data: 2013-03-03 12:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jawi t...@p...pl ...

> [...]
    > Wtedy wolałbym ładować i częściej wymieniać tradycyjne akumulatorki.
    > W swojej 4techa wymieniam raz w miesiącu, no może na 3 tygodnie.

    kiedys kupiłem aku w lidlu i nie dało sie naładować ani razu wiec 100 to
    całkiem dużo :)

  • 37. Data: 2013-03-03 14:19:38
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-03-03 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Jawi t...@p...pl ...

    > kiedys kupiłem aku w lidlu i nie dało sie naładować ani razu wiec 100 to
    > całkiem dużo :)

    ha ha ha :)
    no tak, ale mogłeś reklamować a tu ni ma czego :)

  • 38. Data: 2013-03-03 14:29:59
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Budzik wrote in <news:XnsA1787FB816087budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    > kiedys kupiłem aku w lidlu i nie dało sie naładować ani razu

    Masz ladowarke procesorowa, ktora po wlozeniu Tronicow nie wykrywa ich
    obecnosci? Moja BC-700 czasem tez tak ma (nie tyko z Tronicami z Lidla).
    Pomaga wtedu wlozenie na chwile akumulatorow do najglupszej ladowarki
    (raczej prostownika) MW3288. Gdy napiecie na ogniwie wzrosnie, proces
    ladowania bez problemu moze byc kontynuowany w procesorowej.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 39. Data: 2013-03-03 14:58:10
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    wiadomości news:XnsA1787FB816087budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > kiedys kupiłem aku w lidlu i nie dało sie naładować ani razu wiec 100 to
    > całkiem dużo :)

    Pewnie masz jakąś "inteligentną" ładowarkę. ;-)
    U mnie bez problemu się ładują na prymitywnej ładowarce, bez mikroprocesora.
    :-)

  • 40. Data: 2013-03-03 18:17:05
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-03-03 00:48, Yakhub pisze:
    > Potwierdzam. Fantastyczne urządzenie, ze spieprzonymi detalami :(. Jak
    > dla mnie, myszka (pomimo swojej zaje***ści) została
    > zdyskwalifikowana przez nadajnik i słaby akumulator.

    Myszka ma ładowarkę wymagającą jedynie umieszczenie w niej myszy.
    Osobiście jest mi obojętne, że raz na tydzień myszkę zamiast na padzie
    zostawię obok w ładowarce. Myszka posiada segmentowy wskaźnik poziomu
    naładowania więc nigdy nie rozładowała się nieoczekiwanie w ciągu 2 lat
    jak ją używam.

    A co do nadajnika, to co z nim jest nie tak? Działa stabilnie u mnie.

    Marek