  • 1. Data: 2011-02-18 06:33:47
    Temat: myszka na 2 lata
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Witam

    Aktualnie zużywam myszki w tempie ok 1/rok. Chciałbym być ekologiczny i
    obniżyć zużycie do 1/2 lata. Aktualnie używam A4 office 8k. Czy są
    producenci którzy oferują trwalsze wyroby w niewysokiej cenie?

    Zwykle pada mi:
    kabel USB
    -odklejają się ślizgacze
    -kończą życie klawisze funkcyjne (głównie w chwilach podwyższonego
    ciśnienia)

    Jestem fanem dużych/wielkich lekkich myszek przewodowych.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2011-02-18 08:11:44
    Temat: Re: myszka na 2 lata
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-18 07:33, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    > ciśnienia)
    >
    > Jestem fanem dużych/wielkich lekkich myszek przewodowych.

    od 5 lat - logitech marble

  • 3. Data: 2011-02-18 08:40:38
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 07:33:47 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Jestem fanem dużych/wielkich lekkich myszek przewodowych.

    Mimo tego, że co rok pada ci kabel? Dobre :)
    Logitech ślizgacze wysyła za friko.

    --
    marcin

  • 4. Data: 2011-02-18 08:48:31
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > ciśnienia)
    > Jestem fanem dużych/wielkich lekkich myszek przewodowych.
    U mnie Logitech RX1000 działa już ze 3 lata. Co Ty robisz z kablami, że
    Ci tak padają? Zwijasz po użyciu, rozwijasz przed? Przycinasz czymś?
    Wyszarpujesz? Ja nawet wysuwaną szufladą na klawiaturę, w której
    prowadnice namiętnie mi się kabel wkręca, nie jestem w stanie go
    załatwić :-)
    Maciek

  • 5. Data: 2011-02-18 09:02:37
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

> [...]
    >
    > Aktualnie zużywam myszki w tempie ok 1/rok. Chciałbym być ekologiczny i
    > obniżyć zużycie do 1/2 lata. Aktualnie używam A4 office 8k. Czy są

    No tak. widać to reguła. A4tech-dobre myszki ale na krótko. Też miałem
    kilka, też wymiękały po ~roku, teraz używam MS od 5 lat, ale niski
    model, IntelliMouse Optical 1.1

    ________MAT_______

  • 6. Data: 2011-02-18 09:10:51
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Logitech U96. Kupuję tego sporo do firmy, wytrzymują nawet 4 lata.

    --
    radar

  • 7. Data: 2011-02-18 09:16:23
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    > Wyszarpujesz? Ja nawet wysuwaną szufladą na klawiaturę, w której
    > prowadnice namiętnie mi się kabel wkręca, nie jestem w stanie go

    Codziennie po pracy w biurze zwijam zasilacz, mysz i do plecaka. Plecack
    do bagażnika. I tak 5 razy w tygodniu. Wizyta u klienta -> dodatkowe
    wyginanie kabli.

    Oczywiście w domu oddzielna mysz, klawiatura.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2011-02-18 09:18:53
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    zly pisze:

    > Mimo tego, że co rok pada ci kabel? Dobre :)

    Miałem kiedyś bezprzewodową ale miała dwie istotne wady:
    -ciężka (dwa akumulatory AAA)
    -nie pozwala slęczeć godzinami przy PC - pada akumulator. choć może to
    zaleta: ochrona przed pracocholizmem.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2011-02-18 09:28:51
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-02-18 10:16, Piotr Rezmer pisze:
    > Codziennie po pracy w biurze zwijam zasilacz, mysz i do plecaka. Plecack
    > do bagażnika. I tak 5 razy w tygodniu. Wizyta u klienta -> dodatkowe
    > wyginanie kabli.
    Aaaaa - czyli to ma być mysz przenośna. No to nie pomogę. Do
    sporadycznego użytku z laptopem mam Logitech NX50, ale nie korzystam z
    niej codziennie, raczej raz w tygodniu. Inna sprawa, że ta ma z 5 lat :-)

    Maciek

  • 10. Data: 2011-02-18 09:32:39
    Od: Tomek <...@...z>

    W dniu 2011-02-18 10:18, Piotr Rezmer pisze:

    > Miałem kiedyś bezprzewodową ale miała dwie istotne wady:
    > -ciężka (dwa akumulatory AAA)
    > -nie pozwala slęczeć godzinami przy PC - pada akumulator. choć może to
    > zaleta: ochrona przed pracocholizmem.

    U mnie czas przeżycia myszki "ogoniastej" jest znacznie większy niż
    bezprzewodowej. Wszystko z tego powodu, że ta pierwsza jak spada ze
    stołu to zawiśnie nad podłogą, a druga nie... A uszkodzony przewód
    (łamie się tam gdzie powinna być odgiętka) to 5 minut roboty łącznie z
    grzaniem lutownicy i szukaniem śrubokręta - u mnie a4tech rocznik 2003
    w ciągłej służbie :)