  • 1. Data: 2010-10-25 08:44:12
    Temat: muzeum motocykli , czestochowskie
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witka,
    Czy ktos z grupowiczow kojarzy czlowieka, gdzies z okolic Czestochowy,
    ktory zgromadzil podobo c.a 50 starych motocykli i myslal o otwarciu
    muzeum. Kiedys byl o tym program w TV.
    Czy ktos cos wie na ten temat? Jakie sa losy tego pomyslu, gdzie mieszka
    ten czlowiek jak sie nazywa?
    Marzy mi sie obejrzenie tej kolekcji

    --
    Pozdr
    Laphraoig

  • 2. Data: 2010-10-27 08:28:29
    Temat: Re: muzeum motocykli , czestochowskie
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Laphroaig" napisał w wiadomości grup

[...]

    -

    Jak tak dalej pójdzie to go dogonię :)

    SR1 SR2 Kobuz AWO XT350 ETZ250

  • 3. Data: 2010-10-27 15:45:16
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    blur wrote:

    > Jak tak dalej pójdzie to go dogonię :)
    >
    > SR1 SR2 Kobuz AWO XT350 ETZ250

    Chetnie bym zobaczyl :). gdzies na poludniu?

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 4. Data: 2010-10-28 11:09:00
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Laphroaig" w news:ia9hec$8cq$1@news.onet.pl...
    /.../

    > Chetnie bym zobaczyl :). gdzies na poludniu?

    To nie Częstochowa, ale cóż to dla chcącego :).
    Znam takie miejsce w Czechach. Łatwo tam trafić.
    Gość jest zapaleńcem i to, co ma, można spokojnie nazwać
    prywatnym muzeum. Trzeba pojechać do "KUKS", to jest
    bardzo ciekawy obiekt, stare sanatorium z mnóstwem rzeźb.
    A gość z muzeum i motorkami ma siedzibę tuż za parkingiem
    przy Kuks. Trzeba przejechać przez ten główny parking
    i zatrzymać się na małym parkingu "muzeum".
    Niewielka kolekcja, ale ciekawa...

    --
    All
    Klara

  • 5. Data: 2010-10-28 16:16:24
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    All wrote:

    > To nie Częstochowa, ale cóż to dla chcącego :).
    > Znam takie miejsce w Czechach. Łatwo tam trafić.

    Dzieki serdeczne, dobry pomysl na wiosenna wycieczke. Przynajmniej jakis
    cel a nie krecenie sie wokol komina :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 6. Data: 2010-10-28 19:06:52
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Laphroaig" w news:iac7ko$aoj$1@news.onet.pl...
    /.../

    > Dzieki serdeczne, dobry pomysl na wiosenna wycieczke. Przynajmniej jakis cel a nie
    krecenie sie wokol komina :)

    Jasne. Powiem szczerze, że u Czechów jest sporo ciekawostek jak i perełek
    - o ile ktoś lubi oczywiście. Na przykład twierdze, bunkry i takie tam - stare
    karabiny (nie używane, bo akurat Niemcy zmienili zdanie i nie atakowali z tej strony
    ;).
    Nie mówiąc o jaskiniach i zamkach. Każdy taki obiekt jako "cel" jest moim zdaniem
    lepszy od "czystego komina".
    W tym muzeum prywatnym w Kuks byłem dwa razy, ale niestety - samochodem.
    I dlatego nie mam relacji z tego miejsca w swoim serwisie. Ale zdjęcia mam.
    Gdybyś miał ochotę na kilka wybranych na zachętę, daj znać. Na dole strony
    http://wirall.net/sworam jest link z adresem do mnie.

    --
    All & "Klara"

  • 7. Data: 2010-10-29 07:57:07
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Laphroaig" napisał w wiadomości grup

    blur wrote:

    > Jak tak dalej pójdzie to go dogonię :)
    >
    > SR1 SR2 Kobuz AWO XT350 ETZ250

    Chetnie bym zobaczyl :). gdzies na poludniu?

    Gliwice i okolice :)

    pozdro
    blur