    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: multiwibrator dlugich czasów
    Date: Wed, 08 Sep 2010 21:42:55 +0200

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Tylko tyle? Przeglądałem kiedyś przykładowe aplikacji i opisy
    > do nich. Pod jakimś termometrem z wyświetlaczem LCD napisali,
    > że na jednej bateryjce litowej będzie chodzić zdaje się 7 lat.
    > Praktyka dużo różni się od teorii? Tu przecież w ogóle nie ma
    > żadnej roboty poza ustawianiem jakiegoś rejestru raz na 15 minut,
    > odliczaniem w dół i przełaczaniem jednego pstryczka.

    kwestia bateryjki. Jak dobrze zaprogramujesz, to będziesz miał < 1mikroA
    średniego obciążenia, czyli w okolicach samorozładowania. A rejestr
    wystarczy ustawić raz, przerwanie na continuous i cały majdan posłać spać.
    Będzie się budzić co 15 minut, a w obsłudzie przerwania tylko toggle linii
    wyjściowej.

    Waldek