  • Data: 2012-02-14 00:53:55
    Temat: Re: mróz mrozem, ale...
    Od: lukz <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-13 09:00, stalowe pisze:
    > witam,
    > mam problem z 'zamarzającą' corollą d4d: o ile na mrozach pod koniec
    > stycznia mogłem mieć kiepskawe paliwo (siki orła), to po problemach z

    Hehe, myslisz ze skad Statoil bierze paliwo? Pewnie woza beczkami z
    Norwegii? :) (Czy skads tam). Dla wiadomosci wszystkich milosnikow
    wspierania zachodnich koncernow: cale paliwo w Polsce pochodzi z Plocka
    lub Gdanska. No moze Lukoil cos kombinuje swojego ze wschodu. Ja tam
    wole na Orlenie zatankowac, przynajmniej czesc kasy w Polsce zostaje.

    A tak w temacie, sprawdz swiece zarowe i filtr paliwa :)