  • 1. Data: 2012-02-13 09:00:32
    Temat: mróz mrozem, ale...
    Od: stalowe <s...@g...com>

    witam,
    mam problem z 'zamarzającą' corollą d4d: o ile na mrozach pod koniec
    stycznia mogłem mieć kiepskawe paliwo (siki orła), to po problemach z
    dławiącym się silnikiem wlałem złotego diesla ze statoil + dodatek. W
    sobotę odpalił z problemami, na chwilę zgasł, ale potem już chodził
    ładnie.Niestety w niedzielę już nie odpalił.
    Co może być powodem? Woda w baku/filtrze, filtr paliwa wymieniany w
    czerwcu '11.

  • 2. Data: 2012-02-13 21:23:18
    Temat: Re: mróz mrozem, ale...
    Od: N1 <s...@g...pl>

    świece sprawdź

  • 3. Data: 2012-02-14 00:53:55
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-02-13 09:00, stalowe pisze:
    > witam,
    > mam problem z 'zamarzającą' corollą d4d: o ile na mrozach pod koniec
    > stycznia mogłem mieć kiepskawe paliwo (siki orła), to po problemach z

    Hehe, myslisz ze skad Statoil bierze paliwo? Pewnie woza beczkami z
    Norwegii? :) (Czy skads tam). Dla wiadomosci wszystkich milosnikow
    wspierania zachodnich koncernow: cale paliwo w Polsce pochodzi z Plocka
    lub Gdanska. No moze Lukoil cos kombinuje swojego ze wschodu. Ja tam
    wole na Orlenie zatankowac, przynajmniej czesc kasy w Polsce zostaje.

    A tak w temacie, sprawdz swiece zarowe i filtr paliwa :)

  • 4. Data: 2012-02-14 22:31:20
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-14 00:53, lukz wrote:

> [...]
    > Norwegii? :) (Czy skads tam). Dla wiadomosci wszystkich milosnikow
    > wspierania zachodnich koncernow: cale paliwo w Polsce pochodzi z Plocka

    Hm. LPG też?

    Shrek.