  • Data: 2009-01-09 06:17:38
    Temat: Re: motor czy samochód??!!
    Od: Don Pedro <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marider pisze:
    > Masz racje. Podobnie jak zamiana R6'03 na GPZ500S'95 ktorej kiedys
    > probowalem na trasie do Lodzi z kumplem, twierdzac ze R6 "nie jedzie"
    > ;)))) Po paru km totalnie zmienilem zdanie :)

    Przesiadłem się kiedyś na chwilę z FJ1100 na R6 i też doszedłem do
    wniosku, że R6 nie jedzie. Obroty, przy których zaczynała ciągnąć do
    przodu były tak absurdalnie wysokie, że dla mnie był to po prostu
    totalny niewypał :) Jak tylko ruszyłem R6 to przypomniało mi się
    powiedzenie "dużo krzyku, pierza mało - powiedział diabeł strzygąc
    kota". :)

    pozdr
    DP
    TL-S