  • Data: 2009-01-08 16:00:48
    Temat: Re: motor czy samochód??!!
    Od: "Dzik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Obaj macie rację. Po prostu czym innym sa odczucia nowicjusza a czym innym
    >gościa co juz trochę róznymi sprzętami latał. Dla mnie XJ na początku tez
    >była wyrywna, zwłaszcza że była w wersji 61KM. Jak po paru latach wsiadłem
    >na XJ Kwiatka to mi się jechało jak rowerkiem

    Nie zrozum mnie zle ale w ten dzien jezdzilem 4 motorami na zlocie dosc
    roznymi:) R6, fazerek 600, GS i wlasnie XJ wiec porownanie mam niekoniecznie
    z punktu widzenia nowicjusza;-) Xj-ta byla lekko dojechana a GS i tak jest
    slabszy. Nie mierz doswiadczenia kierowcy patrzac na czym jezdzi, tylko po
    tym jak jezdzi:)

    pzdr/Dzik