  • 1. Data: 2010-01-08 22:47:29
    Temat: morderca z Wroc. to znany rajdowiec?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    pamiętacie śmierć jednego z uczestników sprzeczki na skrzyżowaniu we
    Wrocławiu niedawno?
    61.html
    w/g policji sprawcą może być znany rajdowiec,
    ATSD to się w głowie nie mieści,
    jeszcze rozumiem, że można kulturalnie dać komuś w mordę, ale żeby zabijać
    człowieka za nieporozumienie na drodze? bezsens,
    brat

  • 2. Data: 2010-01-08 23:22:48
    Temat: Re: morderca z Wroc. to znany rajdowiec?
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze rozumiem, że można kulturalnie dać komuś w mordę, ale żeby
    > zabijać człowieka za nieporozumienie na drodze? bezsens,

    W Łodzi czy w Wawie jeszcze zrozumiem, ale we Wrocku !?

    Picasso

  • 3. Data: 2010-01-08 23:29:29
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > jeszcze rozumiem, że można kulturalnie dać komuś w mordę, ale żeby zabijać
    > człowieka za nieporozumienie na drodze? bezsens,

    No wiesz, jak on taki rajdowiec, do tego znany, a tu mu jakiś cieć zajeżdża
    drogę i mówi mu, że jeździ jak cipa... Każdy znany rajdowiec wkurzyłby
    się...

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2010-01-09 09:38:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Jan 2010 23:29:29 +0100, Yogi(n) wrote:
> [...]
    >drogę i mówi mu, że jeździ jak cipa... Każdy znany rajdowiec wkurzyłby

    Z opisu wynika ze nikt mu nic nie mowil.
    jeden kierowca ma pretensje do drugiego, a trzeci czestuje go kosa.

    J.

  • 5. Data: 2010-01-09 10:23:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Z opisu wynika ze nikt mu nic nie mowil.
    > jeden kierowca ma pretensje do drugiego, a trzeci czestuje go kosa.

    No ale też nie wynika, że nie było "starcia" np. skrzyżowanie wcześniej.

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2010-01-09 10:24:29
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-01-09 09:38, J.F. pisze:

    > Z opisu wynika ze nikt mu nic nie mowil.
    > jeden kierowca ma pretensje do drugiego, a trzeci czestuje go kosa.

    IMHO - kierowca VW "coś" przewoził, a rajdowiec był obstawą...
    Zareagował na problemy przesadnie, ale nie od dzisiaj wiadomo, co
    sterydy robią z mózgu.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 7. Data: 2010-01-09 10:52:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 09 Jan 2010 10:24:29 +0100, Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:
    >IMHO - kierowca VW "coś" przewoził, a rajdowiec był obstawą...
    >Zareagował na problemy przesadnie, ale nie od dzisiaj wiadomo, co
    >sterydy robią z mózgu.

    W pierwszej wersji tez mi to tak wygladalo, ale teraz mam spore
    watpliwosci. Za duzo w tym rodziny, za duzo glupoty.
    No chyba ze zwloki tesciowej wiezli :)

    Moze taksiarz sie dwom po kolei narazil, a moze dziennikarze z
    Erewania ..

    J.

  • 8. Data: 2010-01-09 11:20:30
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > IMHO - kierowca VW "coś" przewoził, a rajdowiec był obstawą...

    IMO - VW byl kradziony...

    Picasso

  • 9. Data: 2010-01-09 12:12:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 9 Jan 2010 11:20:30 +0100, Pab_lo wrote:

    >IMO - VW byl kradziony...

    To by tak szybko sprawcy nie znalezli.

    J.

  • 10. Data: 2010-01-09 12:59:50
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > To by tak szybko sprawcy nie znalezli.

    "Policjanci bardzo szybko ustalili, kogo szukają: znali numery
    rejestracyjne samochodów i tożsamość ich właścicieli. Czy w ich
    ustaleniu pomogły kamery monitorujące miasto? Tego policja nie ujawnia.
    Wiadomo natomiast, że w volkswagenie jechała ciężarna córka Tercjaka ze
    swoim chłopakiem.

    Obojgu prokurator postawił w piątek zarzuty składania fałszywych zeznań
    i mataczenia w śledztwie. Grozi im za to nawet pięć lat więzienia.
    Mężczyzna trafił do aresztu.

    Cały czas trwają natomiast poszukiwania Krzysztofa Tercjaka. Prokurator
    wystąpił wobec niego o areszt, rozesłano za nim również list gończy. Sąd
    zgodził się na publikację jego nazwiska i wizerunku. "

    --
    Karolek