  • 1. Data: 2010-01-08 16:08:41
    Temat: Czy jutro są otwarte drzwi Renault?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Coś mi sie obiło o uszy a nie mogę znaleźć potwierdzenia.

    WW

  • 2. Data: 2010-01-08 16:28:03
    Temat: Re: Czy jutro są otwarte drzwi Renault?
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    WW pisze:
    > Witam
    >
    > Coś mi sie obiło o uszy a nie mogę znaleźć potwierdzenia.
    >
    > WW

    Wg strony RENAULT.PL drzwi otwarte 8-10.01.2010

  • 3. Data: 2010-01-08 18:36:39
    Od: pwz <d...@d...pl>

    W dniu 2010-01-08 16:08, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Coś mi sie obiło o uszy a nie mogę znaleźć potwierdzenia.
    >
    > WW

    Wydaje mi się, że nie. BTW: ostatnio namnożyło się dużo plotek w sieci
    rozsiewanych przez nieudolnych marketoidów.
    pwz

  • 4. Data: 2010-01-08 18:56:15
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "pwz" <d...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi się, że nie. BTW: ostatnio namnożyło się dużo plotek w sieci
    > rozsiewanych przez nieudolnych marketoidów.

    W telewizji jest reklama mówiąca o otwartych dniach 8-10 stycznia. Nowego
    fluensa będą pokazywac, czy jak mu tam. No a przecież wiadomo, ze telewizja
    kłamie.

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2010-01-08 19:01:02
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > kłamie.

    bo to samsung a nie renault :-)

    P.

  • 6. Data: 2010-01-09 02:21:20
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    WW pisze:
    > Witam
    >
    > Coś mi sie obiło o uszy a nie mogę znaleźć potwierdzenia.

    Przepraszam czy ktoś może mi wytłumaczyć czym różnią się drzwi otwarte w
    salonie renault od drzwi przymkniętych w normalny dzień?

    Nie mogę zrozumieć ten owczy pęd do salonów kiedy te ogłaszają "dni
    otwarte" tak jak by po za tymi dniami nie można było tam wejść i
    przejechać się każdym z samochodów jakie są do dyspozycji...
    Jakoś podczas "dni zamkniętych" nigdy nie miałem tego problemu...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 7. Data: 2010-01-09 12:15:34
    Od: daro <d...@o...pl>

> [...]
    > przejechać się każdym z samochodów jakie są do dyspozycji...
    > Jakoś podczas "dni zamkniętych" nigdy nie miałem tego problemu...

    Teraz ta forma promocji zupełnie nie działa, 9-10 lat temu jak mieliśmy
    dni otwarte w salonie to całą sobotę i całą niedzielę w salonie było
    czarno. Masa ludzi z durnymi pytaniami, żarło ciasteczka i piło soczki.
    No ale z 15 samochodów dziennie było sprzedanych.
    --
    D.