  • Data: 2015-08-11 12:16:11
    Temat: Re: montaż poduszki powietrznej
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-08-11 11:49, JaceK wrote:

    > Czy w samochodzie fabrycznie bez poduszki powietrznej dla kierowcy i
    > pasażera można takie poduszki zamontować czy też nie? Jeśli można to czy
    > wiąże się z tym dodatkowa biurokracja czy też tylko wizyta w odpowiednim
    > warsztacie?

    Zadne ASO czegos takiego nie zaoferuje. A zlecanie jakiemus zenkowi
    w garazu przekladki poduszek i modulu przeciazeniowego (swoja droga
    skad? z rozbitka? ;) ktore zawieraja naboj pirotechniczny, i wykonanie
    przez niego calych podlaczen to raczej malo roztropny pomysl. Zreszta
    nie wiem czy jakis zenek by sie tego byl w ogole w stanie podjac.
    I slusznie.

    Poza tym poduszka to z reguly inna kierownica i inna pasazerska
    czesc konsoli. W dodatku samochod bez takich elementow, ktore stanowia
    wyposazenie standardowe od dobrych 15 lat, to chyba taniej i prosciej
    zmienic na taki ktory ma odpowiednie wyposazenie.

    --

    memento lorem ipsum