  • Data: 2015-08-11 15:38:29
    Temat: Re: montaż poduszki powietrznej
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-08-11 15:23, yabba wrote:

    > Źle mnie zrozumiałeś. Nie chodziło mi o samą klimatyzację, ale o fakt że do
    > jej naprawy trzeba rozmontować pół samochodu do gółej blachy. Nikt wtedy
    > nie
    > ma zastrzeżeń do faktu demontażu poduszek, czujników i ich ponownego
    > podłączenia. Do wymiany czujnika klimatyzacji trzeba czasem zdemontować
    > deskę, poduszki powietrzne, kable, komputery, czujniki przeciążeniowe. Dla
    > mnie jest to praca porównywalna z przełożeniem wszystkich instalacji z
    > samochodu dawcy - włącznie z instalacją poduszek.

    Rozumiem. Niemniej jednak istnieje roznica w sytuacji gdy ktos musi
    grzebnac w samochodzie i rozklada jego elementy, w tym wyjmuje
    poduchy (albo w sumie tylko jedna - pasazera), a potem dokladnie
    ten sam zestaw wklada na swoje miejsce vs sytuacja w ktorej jest to
    robota dedykowana poduszkom i wyjmuje takowe klamoty z jakiegos dawcy
    i stanowia caly system nie z jedna poduszka, a dwiema, sterownikami i
    kablami. I podczas przekladki jeszcze sa niespodzianki bo cos trzeba
    dopchnac kolanem albo nie pasuje bo akurat w jakims miesiacu produkcji
    zmienili srubki albo zatrzaski itd. Jest ogolem co popsuc tak zeby nie
    zadzialalo. I w sumie nie wiadomo czy usluga zostala wykonana dobrze
    czy nie, chyba ze przyjdzie dzwonek i cos nie zadziala albo komus
    sie stanie krzywda choc miala nie stac.

    Raczej za duze zawracanie gitary, koszty i brak pewnosci.

    --

    memento lorem ipsum