    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: montaż automatyczny
    Date: Sat, 9 Jun 2012 07:57:25 -0500

    news:limhs8ofv6yv$.1ds8n4gto61f8.dlg@40tude.net...

    > A wy to tak we wlasnej dzialalnosci nic nie macie do roboty i na wszystko
    > odpowiadacie gora w 30 minut.

    Nie, właśnie nie o to chodzi. Ktoś, kto tak rozumuje nie widzi
    gdzie leży przewaga e-maila. Telefon czy wizyta osobista
    wymaga od Ciebie gotowości TU I TERAZ. W przypadkowym
    momencie dnia, być może właśnie wtedy gdy się skupiasz
    nad zoptymalizowaniem algorytmu w którym CPU spędza
    za dużo czasu... Ja widzisz mam wtedy wyłaczony dzwonek.
    Ale często robię sobie w czasie dnia przerwy aby od pracy
    przy wytężonym umyśle odpocząć, i wtedy robię rzeczy które
    zgromadziły się "offline": wiadomość na sekretarce telefonu,
    e-mail od współpracownika czy klienta itp, itd.
    Przewaga e-maila polega właśnie na tym, że możesz na niego
    odpisać wtedy gdy TY MASZ CZAS a nie wtedy gdy telefon
    zadzwoni. Kapujesz?
    Dlatego firmy które są zapracowane powinny PREFEROWAĆ
    dostęp e-mailem i odciągać klientów od zawracania głowy
    telefonicznie czy tym bardziej odwiedzać ich osobiście...

    > A zebys wiedzial - jedzies na jakies targi, spotkanie ... wymieniacie sie
    > wizytowkami papierowymi ? Czy juz elektronicznymi ? Czy wcale ?
    >
    > A potem zaraz wprowadzasz wizytowke w komputer/telefon ?

    Wymieniamy się wizytówkami elektronicznymi przez e-mail.