  • Data: 2012-06-09 10:17:14
    Temat: Re: montaż automatyczny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Jun 2012 12:20:22 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]

    A wy to tak we wlasnej dzialalnosci nic nie macie do roboty i na wszystko
    odpowiadacie gora w 30 minut.

    > No ale niektórzy wciaż mają wstręt do maili i komputera...
    > Kontakty pewnie trzymają na papierowych wizytówkach na biurkowym rollodexie
    > :-)

    A zebys wiedzial - jedzies na jakies targi, spotkanie ... wymieniacie sie
    wizytowkami papierowymi ? Czy juz elektronicznymi ? Czy wcale ?

    A potem zaraz wprowadzasz wizytowke w komputer/telefon ?

    J.