eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikamontaż automatycznyRe: montaż automatyczny
  • Data: 2012-06-09 14:57:25
    Temat: Re: montaż automatyczny
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:limhs8ofv6yv$.1ds8n4gto61f8.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 8 Jun 2012 12:20:22 -0500, Pszemol napisał(a):
    >> "Piotr Gałka" <p...@C...pl> wrote in message
    >>> Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    >>>> No ale niestety widzę, że wiele firm nie ma świadomości, że mail to
    >>>> jest
    >>>> szybki sposób komunikacji. Traktują go jak zwykły list, czyli tak jakby
    >>>> miał iść z tydzień pocztą, więc można na niego odpisać za dwa trzy dni
    >>>> bo
    >>>> to wiele nie zmieni.
    >>> Też się na to (ze zdziwieniem natknąłem).
    >>> Jestem przyzwyczajony, że jak o coś zapytam, to najdalej na drugi dzień
    >>> jakąś odpowiedź dostanę (jak trudne pytanie, bo jak proste to po 1..2h).
    >>> Jak mogę to rezygnuję z kontaktu z takimi firmami co nie odpowiadają na
    >>> maile, bo w trakcie każdego projektu wiele rzeczy ustalam mailami i jak
    >
    > A wy to tak we wlasnej dzialalnosci nic nie macie do roboty i na wszystko
    > odpowiadacie gora w 30 minut.

    Nie, właśnie nie o to chodzi. Ktoś, kto tak rozumuje nie widzi
    gdzie leży przewaga e-maila. Telefon czy wizyta osobista
    wymaga od Ciebie gotowości TU I TERAZ. W przypadkowym
    momencie dnia, być może właśnie wtedy gdy się skupiasz
    nad zoptymalizowaniem algorytmu w którym CPU spędza
    za dużo czasu... Ja widzisz mam wtedy wyłaczony dzwonek.
    Ale często robię sobie w czasie dnia przerwy aby od pracy
    przy wytężonym umyśle odpocząć, i wtedy robię rzeczy które
    zgromadziły się "offline": wiadomość na sekretarce telefonu,
    e-mail od współpracownika czy klienta itp, itd.
    Przewaga e-maila polega właśnie na tym, że możesz na niego
    odpisać wtedy gdy TY MASZ CZAS a nie wtedy gdy telefon
    zadzwoni. Kapujesz?
    Dlatego firmy które są zapracowane powinny PREFEROWAĆ
    dostęp e-mailem i odciągać klientów od zawracania głowy
    telefonicznie czy tym bardziej odwiedzać ich osobiście...

    >> No ale niektórzy wciaż mają wstręt do maili i komputera...
    >> Kontakty pewnie trzymają na papierowych wizytówkach na biurkowym
    >> rollodexie
    >> :-)
    >
    > A zebys wiedzial - jedzies na jakies targi, spotkanie ... wymieniacie sie
    > wizytowkami papierowymi ? Czy juz elektronicznymi ? Czy wcale ?
    >
    > A potem zaraz wprowadzasz wizytowke w komputer/telefon ?

    Wymieniamy się wizytówkami elektronicznymi przez e-mail.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: