-
Data: 2012-06-09 14:57:25
Temat: Re: montaż automatyczny
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:limhs8ofv6yv$.1ds8n4gto61f8.dlg@40tude.net...
> Dnia Fri, 8 Jun 2012 12:20:22 -0500, Pszemol napisał(a):
>> "Piotr Gałka" <p...@C...pl> wrote in message
>>> Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
>>>> No ale niestety widzę, że wiele firm nie ma świadomości, że mail to
>>>> jest
>>>> szybki sposób komunikacji. Traktują go jak zwykły list, czyli tak jakby
>>>> miał iść z tydzień pocztą, więc można na niego odpisać za dwa trzy dni
>>>> bo
>>>> to wiele nie zmieni.
>>> Też się na to (ze zdziwieniem natknąłem).
>>> Jestem przyzwyczajony, że jak o coś zapytam, to najdalej na drugi dzień
>>> jakąś odpowiedź dostanę (jak trudne pytanie, bo jak proste to po 1..2h).
>>> Jak mogę to rezygnuję z kontaktu z takimi firmami co nie odpowiadają na
>>> maile, bo w trakcie każdego projektu wiele rzeczy ustalam mailami i jak
>
> A wy to tak we wlasnej dzialalnosci nic nie macie do roboty i na wszystko
> odpowiadacie gora w 30 minut.
Nie, właśnie nie o to chodzi. Ktoś, kto tak rozumuje nie widzi
gdzie leży przewaga e-maila. Telefon czy wizyta osobista
wymaga od Ciebie gotowości TU I TERAZ. W przypadkowym
momencie dnia, być może właśnie wtedy gdy się skupiasz
nad zoptymalizowaniem algorytmu w którym CPU spędza
za dużo czasu... Ja widzisz mam wtedy wyłaczony dzwonek.
Ale często robię sobie w czasie dnia przerwy aby od pracy
przy wytężonym umyśle odpocząć, i wtedy robię rzeczy które
zgromadziły się "offline": wiadomość na sekretarce telefonu,
e-mail od współpracownika czy klienta itp, itd.
Przewaga e-maila polega właśnie na tym, że możesz na niego
odpisać wtedy gdy TY MASZ CZAS a nie wtedy gdy telefon
zadzwoni. Kapujesz?
Dlatego firmy które są zapracowane powinny PREFEROWAĆ
dostęp e-mailem i odciągać klientów od zawracania głowy
telefonicznie czy tym bardziej odwiedzać ich osobiście...
>> No ale niektórzy wciaż mają wstręt do maili i komputera...
>> Kontakty pewnie trzymają na papierowych wizytówkach na biurkowym
>> rollodexie
>> :-)
>
> A zebys wiedzial - jedzies na jakies targi, spotkanie ... wymieniacie sie
> wizytowkami papierowymi ? Czy juz elektronicznymi ? Czy wcale ?
>
> A potem zaraz wprowadzasz wizytowke w komputer/telefon ?
Wymieniamy się wizytówkami elektronicznymi przez e-mail.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
- jak szybko plynie prad
- Płytki Milkv-Duo
- Światłowód między budynkami
- POtrzebny bufor 3.3<>5V, jedonkieruowy, trójstanowy, wąski
- retro
- Bezprzewodowe polączenie Windows z projektorem
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=