    From: 2late <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: monitor jako tv
    Date: Fri, 05 Apr 2013 22:56:18 +0100

    On 05/04/2013 22:07, Michal wrote:

    > Ty owszem, ale wątek zaczął się od sensowności kupowania combo TV-monitor.
    > Do minusów dodam jeszcze - inaczej ustawia się monitor do pracy przy
    > biurku, a inaczej TV do oglądania z fotela/kanapy. Jedno urządzenie rzadko
    > zapewni wygodę w obu sytuacjach chocby ze względu na ten drobiazg.

    Zgadzam sie w 100-u %
    ;)

    > Spojrzałem na Amazonie i albo źle szukam, albo akurat nie ma. Jest za to
    > jeszcze starsze "Possesion" tego samego reżysera, więc jak trochę się
    > poszuka/poczeka to na interesujący tytuł w końcu trafisz.

    Myslisz ze znajde z polskimi napisami?
    Nawet nie watpie, jestem pewien ze nie powtorza tego czesciej niz co 20
    lat, jesli w ogole. A to tylko jeden przyklad.

    > A niedawno pisałeś że filmy służą do jednokrotnego oglądania.
    > No chyba że dotyczy to tylko nowych.

    Chyba powiedzialem to o Metropolis, ale i tak 2 razy ogladalem, teraz tak
    cos mi sie przypomina. ;)

    > jw - wystarczy cierpliwość. Poza tym takie tytuły co jakiś czas emitowane
    > są w TVP Kultura - IMHO zamiast pracowicie przenosić takie nagranie
    > TV->VHS->AVI lepiej od razu ustawić w tunerze nagrywanie bezstratne gdy
    > będzie emitowany. To kolejna zaleta SET-TOP-BOXów w stosunku do combo
    > TV/monitor - te ostatnie nawet jak mają port USB,
    > to nie pozwalają na zaprogramowanie czasowe nagrania na dysk.

    Nagrywalem to z 10 lat temu, jeszcze na komputerze stacjonarnym z kolekcji
    VHS ktora skladalem latami. Teraz tez mam karte TV w laptopie i wciaz
    jestem w stanie nagrywac z TV tylko ze nie ma za bardzo czego.
    Poza tym tez popieram teze, ze to co jest do wszystkiego, jest do niczego.
    Ale, jak juz wspomnialem, rowazylem wszystko i w moim przypadku, z powodu
    ograniczonej przestrzeni, zdecydowalem sie na taki zakup, czego nikomu
    lekkomyslnie nie polecam. :)