    Date: Thu, 04 Apr 2013 17:52:41 +0200
    From: "$heikh el $hah" <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: monitor jako tv

    W dniu 2013-04-04 17:27, Michal pisze:
    > Jak kto lubi. IMHO filmy przyjemnie ogląda się w wersji "z kanapy" na
    > 50"+ i amplitunerze po optyku/hdmi z przyzwoitym nagłośnieniem 7.1
    > No ale czasem trafiają się do zrobienia po jakiejś awarii laptopy z HDD
    > zapakowane po brzegi filmami rmvb itp badziewiem "legalnym inaczej"
    > oglądym na tych 15" z wbudowanych plastikowych głośników i ludzie też
    > twierdzą, że przecież nie ma "prawie" różnicy.

    Jasne, ale nie przesadzajmy. Swój 'gabinet' mam na tyle mały, że nie
    miałbym gdzie postawić coś większego niż 23". Zaś nagłośnienie mam
    dobre. Tylko stereo, ale stare, japońskie, realne 80W. Zresztą zdarzało
    mi sie oglądać filmy na telefonie. Sony Xperia. Bravia Engine. Czy coś
    takiego. I dawało radę. ;)

    --