  • Data: 2015-12-17 03:35:01
    Temat: Re: monitor 4K...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    no tak patrzę, patrzę, i wychodzi mi, że niestety,
    mimo, że to wydaje się fajne, to jednak rzeczywiście - zmiana na razie
    nie ma sensu.

    Bo 3 monitory dają mi jednakowoż większą powierzchnię użytkową.
    Przy 3 monitorach 27" mam ok. 11.1 mlv pixeli vs 8.3 na tym 4K.
    Czyli około 33% więcej.

    Fajniej by było mieć to na jednym ekranie, ale to trzeba jednak poczekać
    na jakiś zagięty monitor o jeszcze większej przekątnej.

    Nie wiem, jakieś 50" czy coś...
    Tak że chwilowo dupa blada. Szkoda.