  • Data: 2015-12-17 10:12:05
    Temat: Re: monitor 4K...
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-16 o 08:46, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Tylko wiesz, generalnie TV jest optymalizowany pod inne ustawienia
    > obrazu - większa jaskrawość itd... Może się okazać, że będzie mało
    > użyteczny z tego względu.

    Niby teoretycznie tak.
    Ale byłem raz u koleżanki, która tak właśnie zaszalała.
    Postawiła miast monitora normalny telewizor 42 cale fullhd.
    Usiadłem przed tym w celach testowych.
    Łeb swój ustawiłem blisko ekranu: 50-60cm.
    Ku mojemu zaskoczeniu, nie doznałem dyskomfortu,
    nic nie raziło, nic nie podkurwiało.
    Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to za mała rozdzielczość.
    Ale pamiętajmy, że to nie było 4K.

    Podsumowując, gdy padnie mi monitor, to bardzo poważnie
    będę brał pod uwagę telewizor w jego roli.
    Może być mniejszy niż 42 cale.