  • Data: 2011-07-24 21:48:33
    Temat: Re: moduły Peltiera -- wydajność/sprawność
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 165yszivz5202.ihrclobpudgx$....@4...net

    > No fakt, a jednak niepopularny, ciekawe czemu ?

    Zmowa, albo spisek...

    > Cos mi sie wydaje ze dla idealnych chlodziarek to by wcale nie podnioslo
    > sprawnosci. Tzn sumarycznej.
    > A dla rzeczywistych .. jak pisalem Peltiery sa bardzo kiepskie.
    > A przy 0.1 K to prawdopodobnie bardzo bardzo kiepskie.
    > 10 K to jest chyba bardzo dobra temperatura jak dla pojedynczego elementu,
    > wiec jak chcesz taki eksperyment to rob. Albo lodowke wmontuj w sciane :-)

    A wskazany (przez shg) link nie przemawia do Ciebie?

    http://www.ferrotec.com/index.php?id=module_detail&m
    od_id=84

    "shg" d...@b...goo
    glegroups.com

    Zamierzam wstawić w ścianę wspomniany klimatyzator ,,przenośny''.
    A raczej dwa (takie same -- lub raczej jeden ten i jeden mniejszej
    mocy i zarazem lżejszy) -- dmuchałyby (gorącym powietrzem) do łazienki
    z pokojów. Wszędzie by suszyły, w pokojach chłodziłyby, łazienkę by
    ogrzewały. Dodatkowo by zbierały kurz. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'