  • 11. Data: 2012-02-11 19:26:58
    Temat: Re: mocowanie kabli w obudowie
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 11 Lut, 18:07, "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:
    > może pytanie nie jest najwyższych lotów, ale może Ktoś ma pomysł... jest
    > sobie układ, jest plastikowa obudowa, kable są wlutowane w płytkę i
    > przechodzą przez dziurę w jednej ze ścianek... jak zamocować kabel, żeby nie
    > latał, żeby izolacja nie wytarła się na styku obudowy z kablem? dodam, że
    > miejsca jest niewiele...

    Moze najprosciej:
    Nakapac glutokleju (znaczy sie tego w sztyfcie z pistoletem grzejnym)?
    Ten klej dosyc dobrze sie lapie plastiku a juz na pewno dobrze
    przeniesie obciazenia wyrywajace kabelki...

    Byle dobrze te kable potaplac w glucie i od razu obudowe zamknac.
    Gdyby cos to lutownica mozna spowrotem klej rozgrzac i kabelki wyjac...

  • 12. Data: 2012-02-11 19:27:20
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    > może są jakieś gotowe rozwiązania, proszę o namiary linki itp.

    Obejrzyj rozwiązania zastosowane w zasilaczach komputerowych.

    P.P.

  • 13. Data: 2012-02-11 20:43:03
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Przepust_kablowy

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 14. Data: 2012-02-11 22:01:13
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2012-02-11 20:26 ptoki napisał(a):

    > Moze najprosciej:
    > Nakapac glutokleju (znaczy sie tego w sztyfcie z pistoletem grzejnym)?

    Prostsza nazwa: termoglut.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 15. Data: 2012-02-11 22:58:53
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jh6apn$j2p$1@node2.news.atman.pl...

    > pierwsze słyszę, można prosić o jakiś link?

    http://www.aste.pl/index.php?idn=961

    http://www.eldomek.pl/Uchwyty_kablowe_samoprzylepne_
    HW-k69-0--.html

    http://ipkontakt.pl/oferta/akcesoria-uchwyty-oslony-
    kabli/uchwyty-zapinki-okragle?lang=pl

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2012-02-12 21:28:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    identifikator: 20040501 pisze tak:

    > jak zamocować kabel, żeby nie latał, żeby izolacja nie wytarła się
    > na styku obudowy z kablem?

    Obkurcz koszulką, zaciągnij od środka opaskę i zalej termo glutem :)

    --
    Piter