  • 1. Data: 2012-02-11 17:07:26
    Temat: mocowanie kabli w obudowie
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może pytanie nie jest najwyższych lotów, ale może Ktoś ma pomysł... jest
    sobie układ, jest plastikowa obudowa, kable są wlutowane w płytkę i
    przechodzą przez dziurę w jednej ze ścianek... jak zamocować kabel, żeby nie
    latał, żeby izolacja nie wytarła się na styku obudowy z kablem? dodam, że
    miejsca jest niewiele...

  • 2. Data: 2012-02-11 17:54:27
    Temat: Re: mocowanie kabli w obudowie
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    > przechodzą przez dziurę w jednej ze ścianek... jak zamocować kabel, żeby
    > nie latał, żeby izolacja nie wytarła się na styku obudowy z kablem?

    Są samoprzylepne uchwyty do kabli. Albo mają od razu zamknięcie na kabel
    albo szczelinkę do przewleczenia opaski kablowej.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2012-02-11 17:55:19
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    identifikator: 20040501 wrote:

> [...]
    > nie latał, żeby izolacja nie wytarła się na styku obudowy z kablem? dodam,

    A jakie to kable (znaczy średnica całej wiązki)?

    Waldek

  • 4. Data: 2012-02-11 18:07:53
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Są samoprzylepne uchwyty do kabli. Albo mają od razu zamknięcie na kabel

    pierwsze słyszę, można prosić o jakiś link?

  • 5. Data: 2012-02-11 18:08:47
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > A jakie to kable (znaczy średnica całej wiązki)?

    zasilanie, kable linki 1 mm2 + izolacja

  • 6. Data: 2012-02-11 18:14:45
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 11 Feb 2012 18:07:26 +0100, "identifikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

> [...]
    >latał, żeby izolacja nie wytarła się na styku obudowy z kablem? dodam, że
    Są ,,kąntówki'' takie plastikowe osłonki z metra, zakładane na otwór,
    zabezpieczają przed stykaniem się z ostrymi krawędziami.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 7. Data: 2012-02-11 18:15:41
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    > zasilanie, kable linki 1 mm2 + izolacja

    Do tego celu są najlepsze przepusty z tworzywa. Nakrętka (podobna do tej od
    pasty do zębów, z zewnątrz) ściska kable w środku. Montujesz toto na ściance
    obudowy, w środku jest tylko płaska nakrętka. Kabelki wkładasz w koszulkę
    termokurczliwą i zaciskasz.

    Waldek

  • 8. Data: 2012-02-11 18:46:29
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > kabel, żeby nie latał, żeby izolacja nie wytarła się na styku obudowy
    > z kablem? dodam, że miejsca jest niewiele...

    ee, odpowiednia odgietka i chyba bez rozczulania sie czlowieku ;)

    Problem to wyrwanie kabli z miejsca lutowania i tu sie glowic trzeba.

  • 9. Data: 2012-02-11 19:01:40
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jh678c$fad$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > nie latał, żeby izolacja nie wytarła się na styku obudowy z kablem? dodam,

    Jeśli nie znajdziesz odpowiedniej koszulki, to weź dobrej taśmy izolacyjnej,
    owiń kilka razy także idąc nieco wzzdłuż kabla. Spotykałem takie
    rozwiązania, sprawdzały się przyzwoicie. Pamiętaj, by taśma była raczej
    lepsza, niż gorsza - klej w gorszej szybko traci właściwościi całość potrafi
    się rozjechać.

  • 10. Data: 2012-02-11 19:21:32
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może są jakieś gotowe rozwiązania, proszę o namiary linki itp.